14 Ağustos 2010 Cumartesi

Ruhuna Yakışanı Giy



Kendimi sürekli eleştirdiğim moda bloglarının sahipleri gibi hissediyorum. 
Moda kıyafet, ırıvırı, tırıvırı fotosu yayınlamak değildir. 
Moda en başta kendine yakışanı bilmektir. 
Kıçı atlas gibi olup da kıçına moda diye tayt giyenler güzel değil iticidir!

Amma sert konuştum. Ama ne yapayım göz zevkimizi bozuyorsunuz.
Boş yere kendinizi moda moda diye heba ediyorsunuz.

Tamam giydiğinize, yaptığınıza, ettiğinize saygım sonsuz, bunlar sizin seçiminiz, hayat sizin hayatınız ama bir kere dönüpte aynaya bakın! 
Modayı takip etmek sizi revaçta yapmaz, sizi siz yapmaz moda.
Neyse friendfeedde can sıkıntısına nette gezinirken bulduğum, hoşuma giden 3-5 tshirtü paylaşmıştım şöyle birşey çıktı ortaya :)



Bu yazının sloganı bile belli :D

RUHUNA YAKIŞANI GİY


4 yorum :

karabidikim dedi ki...

çok güzel yazmışsın canım bencede yakışanı giymek en güzeli.

Mavi Balon dedi ki...

ayy o tayt giyen iki oda bi salonlu kıçlı karılara göz zevkimizi bozdukları için bende okuyorum her türlü merak etme..... ısrarlıyım o siyah dantelli olan beyaz bluze bittim yaa....

cAt dedi ki...

mavi balonnnnnn o ne güzel yorum öyleeee ik oda bi salon :D

kamikaze dedi ki...

ruhuna yakışanı giy.bende tuttum bu sloganı:)
nasılda denk gelmiş:)

mavi balon'un yorumuna da bitttiim:)