19 Ağustos 2010 Perşembe

Paranoyak Satırlar

Bu blogda aksini iddia etmediğim müddetçe yayınlanan bütün yazılar benim tarafımdan yazılmış olup, emek hırsızlığına karşı olduğumu belirtmek isterim!

Bugün başıma gelen iğrenç durum kolay kolay sonuçlanamayacağı için bende kendim bir şeyler yapmaya karar verdim. Bu yüzden kolları sıvadım ve ilk iş olarak kendi hayran sayfamı oluşturdum. Hoş bu ne kadar işe yarar orası tartışılır ya el el üstünde el de göt üstünde oturup paşa paşa beklemekten yeğdir.

Ki daha önceden bir çok arkadaşa bu hayran sayfalarına karşı olduğumu yüzlerce kez söylemişliğim var. Bu yüzden kendimden utanıyorum :( büyük konuşmuşum.

Ama benim bir gerekçem var bu hayran sayfasını açmakta... Yoksa sikimde değildi hayran sayfam olsun, millet beni ordan burdan bulsun falann... Ben kendi hayatını ezikçe yaşayan bir garip öğrenciyim, neyime hayran olsun ki insanlar! Sanki bir Murathan Mungan'ım, bir Duygu Asena'yım, bir Elif Şafak'ım da millet bana hayran olsun.

Amann amannn bu tarz düşünceler benden uzak olsun allaha yakın olsun daha iyi. Bu fan-fun sayfasını sadece içerik hırsızlarına karşı bir önlem olarak açtım. İster gelir bakarsınız, ister yan gelip yatarsınız orası size kalmış ama diğer FAKE adresi önemlee şikayet etmenizi istiyorum.

FAN-FUN SAYFAM PARANOYAK SATIRLAR


FAKE ADRES FAKİNİ SİKİM BLOGUMA BİŞEY OLMASIN

3 yorum :

Krema Tadında dedi ki...

Cat bence notere falan tescil ettir blog ismini çünkü bloğun yazınsal olarak bir yerlere gelebilir illa tanınmış bir yazar olmak gerekmiyor , çünkü güzel bir komposizyon yeteneğin varrrrrrr bloğun daha iyi yerlere gelecek tanınacak bana kalırsa ( yanlış bilmiyorsam Amerikada senin bloğun gibi bir bloğun milyon takipçisi varmış )

cAt dedi ki...

teşekkürler krema tadında =) yorumunla mutlu ettin beni.

MOMOL dedi ki...

başka bir insanın üstünden prim yapmak ne ezikçe bir haraket, sen sinirlerini bozma...hem fenamı oldu artık sana facetende ulaşabilcez ;)