4 Ağustos 2010 Çarşamba

Özleyin Beni Anacım

Geçici süreliğine yazı giremeyeceğim.

Herkese benden kocaman kocaman öpücükler.

Ve sevinçli bir durum olduğunu mu düşüneyim bilemediğim bir şey var ortada, yaklaşık iki senedir gözümü üzerinden ayıramadğım esmer mi esmer tam benlik çocuk her sabah beni okul kapısında karşılıyor.

Hayır o kadar büyütmüşüm ki gözümde bariz yavşadığını yakıştıramıyorum üzerine çocuğun.
Derste yanıma oturmalar falan cıkss cıkss cıksss...

He unutmadan ben lezbiyen falan değilim saygıdeğer mail atan şahsiyet. 
Burda yattığımı, kalktığımı, öptüğümü, kokladığımı yazsam laf edersiniz,
hatun fotosu paylaşırım laf edersiniz,
sevgilimin olmadığından dem vururum lezbiyen sanırsınız,
eleştiriye ne aç milletiz.
Viyre eleştiriyoruz ama icraate gelince fossss.
Eleştiri yapıcıysa işe yarar yoksa gerisi zırvaaaa.

Çok daa lülülüüüü

HADİ BANA İYİ TATİLLER.
ÖZLEYİN BENİ ANACIM.

10 yorum :

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

iyi tatiller canım:)))

cAt dedi ki...

teşekkürler gökkuşağımın rengi =)

kamikaze dedi ki...

iyi tatiller canımmm:)

hiçbirşeye kafanı takmadan tatilin tadını çıkarrr:)

cAt dedi ki...

kamikazem benim teşekkürler cicim
:D

khaos dedi ki...

özledim kız birden seni:)

cAt dedi ki...

benim gibi deliyi ne özlücen beaa baş belasıyım ben :D cepten rahatsız ederim artık seni :D zaten epi topu dört güncük pazar akşamı gelcem geri :D

Acemi terzi dedi ki...

aaaay hayırlısı bakalım.darısı başımaaaa:D:DD: iyi tatiller canım

kişisel depresyon anları dedi ki...

tatile gidenlere gıcığım :)

O.K.A.- MAVİ TUTKU dedi ki...

İyi güzel uzunn tatillerr

O.K.A.- MAVİ TUTKU dedi ki...

İyi güzel uzunn tatillerr