13 Ağustos 2010 Cuma

Mobile Phone Laneti


Cep telefonlarımdan bahsetmiştim geçenlerde... Kimi arkadaşlar bu yazıyı mim olarak başlatsaydın süper olurdu falan demişlerdi. O an aklıma gelmemişti. Ama bu yazımı mim olarak başlatabilirim.

Konu da şöyle olsun kullandığınız cep telefonlarını hanmgi sebeplerle değiştirdiniz, ya da değiştirmek zorunda kaldınız?

Ama bu mim'i şartlı şurtlu yapmayacağım. Yok yedi kişiye yollamazsan ölümü gör yok yetmiş satırla anlat sebebini falan ıhh bana göre değil benim kuralların kadını değilim. Özgürlüktür benim boynumun borcu isteyen istediği gibi yazsın yani :) hattaaa hatta bu yazıyı okuyan gelip de blogumda üç-beş dakikasını acımadan harcayan herkes yazsın :) Kırmazsınız beni yazarsınız biliyorum :)

Bu yazıyı klavyemle buraya dökme sebebime gelince de gece yarısı takır takır çalışan nokia6603 klasik telefonumun sabah açtığımda ekranının kendi kendine çizgiler halinde kaybolup, siyahlaşması... Hani telefonu tam 17mayısta aldım epi topu yeni denecek halde. Ekranında tek bir çizik bile yok, kılıfından çıkarmıyorum, çoluk çocuk eline tutuşturmuyorum, çaydan çınardan sudan uzak tutuyorum,virüs falan almasın diye elimden geleni yapıyorum ama nafile. Bende bildiğin cep telefonu laneti var :( Ne yaparsam yapayım telefonlar sağlam kalmıyor üç aydan fazla elimde...

Öyle canım sıkkınki biraz önce bıraktım geldim telefonumu tekbnik servise... Takoz makozdu ama işimi harika görüyordu. Ondan geçtim benim şu an yedek telefonum da yok ne yapacağım ben :(

İşte bu son telefonumun başına gelenler bunlar diğerlerini bahsedecek olursam birini okulda tuvalete düşürdüm elimi bokun, sidiğin içine sokup aldım geri. Bastım kolonyayı heryanına bir güzel yıkadım, tamamen kuruyuncada gittim bi dandik telefon tamircisine ekranını değiştirttim. Şu an kardeşim kullanıyo rpaşalar gibi, bir diğerinin üstüne çay döktüm saniyesinde anakartı yanmış puştun dandikti demekki.

İşte böyle arkideşlerim lanetliyim ben. Cep telefonlarınızı benden uzak tutun lütfen başlarına birşey gelmesini istemezsiniz değil mi :(

Ve galiba bu telefonun üstüne de bir bardak soğuk su içeceğim.

6 yorum :

C3Moi dedi ki...

cep telefonuna çay içirmek bak bunu düşünmedim ben hiç.

Tuğçe Bektaş dedi ki...

Çok saçma ama benim telefonumla aramda duygusal ve gereksiz bir bağ oluşuyor. Elimde olmadan bağlanıyo muyum ne bende hiç anlamadım. Şimdiye kadar bozulmadıkça hiç keyfe göre telefonumu değiştirmedim. İlk telefonum ericson A1018'di. Kapağını simli ojeyle boyamıştım çok tatlı olmuştu. Sonra o bozulunca annem bir tane samsung almış bana, çok yeni klas bir telefon. O telefonu hiç sevemedim aklım hep ericsondaydı. Sanki çok sevdiğim bir arkadaşım gitmiş gibi oldum. Hala da huyum değişmedi.
Şimdi blackberry almak istiyorum ama önce telefonumun bozulması lazım, başka türlü ayrılamayız.

Profösör dedi ki...

Benim telefonum da klasik. Sanırım 8-9 yıldır benim elimde..

Lazanya dedi ki...

telefon delisi ben... tam bana göre bir mim en kısa zamanda yazacağım.

pembe krizim nasıl bitti anlatmam lazım :)

kamikaze dedi ki...

bende en kısa zamanda yazacağım mimi::))

nadide dedi ki...

şu anda sadece üçüncü telefonunu kullanan biri yorum yazıyor :) benim gibi tekneloji manyağı bi kıza sadece 3 değişik gelebilir :p ilki çok dandikti ilk çıkan nokialar varya siyah dana gibi olan, ikincisi o dandik diye karne hediyesi istediğim için alındı nokia 5210, üçüncüsü ise samsung u700 doğum günün hediyesiydi maşallah 2 seneyi devirdik ki 3-5 kez servise gitmişliği var ama idare ediyoruz :)