10 Ağustos 2010 Salı

Merakla Takipteyim

Şimdi bu da ne dediğinizi duyar gibiyim. Benim ise cevabım bana gelen maillerden biri... Hani soru soruluyor, derdini anlatan oluyor, halimi hatrımı soran oluyor ama bu başıma ilk defa geliyor. İnsanların benimle ne alıp veremedikleri var anlamıyorum.

Hayır gelmiş bir de yaşına başına bakmadan bana tespitlerde bulunmuş. 

Acaba hangi cümlem bastı damarına da kuyruğunu kaçırıyor ayaklar altından.

Neyse efendim lafı kısa keseyim. 
Ben cevabımı verdim acaba ne yanıt verecek merakla takipteyim.




5 yorum :

C3Moi dedi ki...

isimler çok acaip :)

cAt dedi ki...

benim isim ilk nick olarak kullandığım gothic çakma :D
diğeri gerçek hayatta bana verilen lakap. karalamaya gerek görmedim :D nasılsa bulan buluyor herşekilde baksana :D

cemo dedi ki...

Yahu deliysen delisin bundan kime ne ne hakla sana toplumdan uzak dur diyebiliyor ki bu vatandaş?

Bence toplum açısından tehlikeli olan asıl kendisi :)

cAt dedi ki...

eh işte aklı sıra gözdağı mı veriyor ültimatom mu çekiyor bilmiyorum ama boş atıp dolu tutmaya çalıştıkça batar o kadarın:D

Bi yerlerimle gülüyorum sadece xD

kamikaze dedi ki...

boşşver canımm.işte ağzı olan konuşuoo.:)