15 Ağustos 2010 Pazar

Menderes Kültür Çarşısı




Bu şirin şeyleri görüp almamak olmazdı :)
Şunların şirinliğine bakar mısınız? 
Geçenlerde kafamı biraz toplamak için şehirin gürültüsünden, karmaşasından uzaklaşıp bir sahil kasabasına gitmiştim. Hani oldukça iyi de etmiştim biraz yorgunluğumu atıp kafamı dinlemiş oldum bu sayede.
Ama sadece deniz, güneş, kumsal üçlemesine sıkışıp kalmadım, kalamadım. Zaten gezmesem çatlardım ben o kocaman dört günde.
Bu yüzden birazcık çevreyi keşfe çıktım :)
Bu fotoğraflar da Menderes Kültür Çarşısından :)
Küçük falan olsa da hoş şeyler vardı hediyelik.


Bu pisiciklerse çarşının maskotları =)


4 yorum :

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

çok cicilermiş yaaaa:)))Bu çarşı nerde canım ben anlayamadım da.hangi şehirde?
sevgilerimle.

cAt dedi ki...

izmirde canım gümüldüre yakın bi yer menderes =)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

çok şirin şeyler varmışş bende çok sevdimm.. bende yeri merak ettim sorucaktım ama gökkuşağının rengi benden önce davranmış..tüh keşke istanbulda da olsaydı ya :/

kamikaze dedi ki...

bende çooook beğendim canım.bir gün beraber gidelimm:) pisiciklere bayıldımmmm:) her bir kare şahaneee:)