9 Ağustos 2010 Pazartesi

Kısmetim Açılmaz Olaydın

Kanka dediğim elemanla oturuyoruz cafede karşılıklı kahve içiyoruz. Bana nargile içmeyi öğretecek kankam sözde. Ama her zaman yaptığım gibi yanaşmıyorum buna.

Düşünüp taşınıyorum bir nefesi kırk sigaraya eş, ben ki sigaranın yanından gece geçerken bile öksürüp tiksiriyorum değil mi ki nargile tüttüreceğim. Maksat muhabbet olsun diye atılmış orta yere nargile öğrenceliği.

Sağdan soldan verdik lafı tefe, konuşuyoruz öyle. Konu açıldı saçıldı ortalığa yayıldı. Laf geldi dolaştı yurt dışında yüksek yapmaya.

Benim kanka başladı ballandıra ballandıra anlatmaya inşallah okul bitince de 'Canada'ya gideceğiz beraber, orda yaparız yükseğimizi'

Kimle gidiyorsun oğlum ya senin yokki sevgilin falan oldum ben tabi. Bu şappp diyeeee suratıma 'kimlee olacak tabiki senle' demezmi.

Bana bir an kal geldi.

Sonra sonra aklım başıma geldi 'ne saçmalıyorsun, bee ne bok işim var Canada'da ben yurdumu, ülkemi seviyorum burada sürünürüm yine de elin memleketinde beynimi sikmem' dedim.

'E evlenince paşa paşa geleceksin' demezmi.

Ağzımdaki kahveyi suratına püskürttüm o sırada. Afalladı benim kankadan bozma it. Neyse ıslak mendil falan sildik üstünü başını.

Bizim it açıldı işte ben seninle ciddi düşünüyorum da, işte sürekli hayaller kuruyorum da, ağzımdan kaçıverdi bir anda da, yoksa böyle bir anda pat diye söylemek istemezmiş de...

Yok dedim ben sana asla o gözle bakmadım da bakmamda.

Kalktım masadan içtiğimiz kahvelerin parasını ödedim çıktım cafeden. Ardıma da bakmadım. Ben malmıyım da senin peşinden gideceğim. Senin hayallerin var da benimkiler kabak mı lann? Bana sordun mu bunları hayal ederken? Hayır hangi akla hizmet benle ciddi düşünüyorsun? Ben sana ümit verdim mi? Hiç erkek arkadaşım olabileceğini hissettirdim mi? Lannnnn yediğimiz, içtiğimiz herşeyi Alman usulü bölüşüyoruz diye senin hayallerine de ortak kesileceğimi nerenden çıkardın?
KIÇINDAN MI?


Akıl versin allah sana, sabır versin rabbim bana...

7 yorum :

Krema Tadında dedi ki...

yazını okudum ama yazacak yorum bulamadım :) sen bilirsin kankinin hayallerine ortak olup olmayacağını ama bana soracak olursan iyi çocuksa düşün derim

cAt dedi ki...

yok canım ya düşünülecek biri değil hani vardır ya kimileri sadece gülmeye güldürmeye hopp eller havaya tadındadır ama gerisi bomboştur bu onlardan.

violet dedi ki...

oha :D takdir ediyorum sevgili kankanı.hepsi aynı boku yiyor ama bi ara.ama evlenince paşa paşa gitmen hayali fenaymış.bide ben bu haltı yaptıktan sonra kahveleri ona ödetirdim

C3Moi dedi ki...

Hahahaha işte C3Moi'nin sözüne gelen biri daha.. :D

İnsanat dedi ki...

Ayrıca şuraya da bakarsanız memnun olurum

işte bura :D

Geber desem az gelir sana
elim ayağım titredi benden birşey var sandım.

nadide dedi ki...

tam bir idiot.

Asortik Krep dedi ki...

Ben olsam aynısını yapardım :))
Tebrik ederim bu duyarlı yapından dolayı..