18 Ağustos 2010 Çarşamba

Dök İçini Rahatla

Öyle sıkıldım ki bardağın dolu tarafını gör diyenlerden, Alıp bu bardağı bir parça kırıp sonrada bu lafı diyenlerin kıçına sokacağım. Belki o zaman rahat ederim.

Hayır sen kimsin ki bana sürekli dır dırr dırrr bardağın dolu tarafını gör, azcık gülümse diyip duruyorsun.

Ben belki halimden memnunum. Memnun olmasam yakınırdım dimi sağa sola, çemkirirdim öteye beriye? Eee peki şu an sana zararım ne, sadece suratımı asıyor olmam mı bu lafları söylemene sebep? Bi siktir git hava al güneş geçmiş başına! Ezik!

Hayır sıkı can iyidir çıkmaz diyip kehkehh kehhh diye gülüyorsunuz bazende. Ömrünüz boyunca yırtınsanızda o lafı söylediğiniz andan daha itici olduğunuz başka bir an bilmiyorum ben.

Ha bir de nenelerden kalma bir tabir var 'götüne parmağı çalı  çalı ver'. Nenem sen zamanında çok çalmışsın bakıyorum da, anlıyorsun işe yaradığını.

Ben doğum günü hediyem dedikçe, gözümden sakındıkça, köşe bucak sakladıkça, niye ortalığa saçıyorsun annem? Mal senin mi? Bana sordun mu? Tamam kendime ait bir odam olmayabilir hatta hatta kendime ait bir hayatım da olmaya bilir ama bırakta malım olsun! Mal dediğimin değeri var! Manevi değeri var...

Anlamıyor musun? Anlasan demezsin 'yeğenimden kıymetli mi' lafını.

Annem ben kıymetli değil miyim gözünde? Sümüklü kızın işte karşında. Söyle aklında ne varsa, dök içini rahatla!

1 yorum :

Profösör dedi ki...

En iyisi mi la havle çek..