19 Ağustos 2010 Perşembe

Çalıntı İçerik

Ben bugün hiç yapmadığım birşeyi yaptım ve bakayım dedim blogumdaki yazılar çalınıyor mu. Bakmaz olaydım blogumun adı da headeri da her boku da çalınmış o da yetmez gibi üstüne bir de hayran sayfası açılmış!

Ben burda kendi bokumla oynaya durayım kıçı kırık üç-beş ezik benim üzerimden prim yapsın he? Yok öyle yağma yedirmezler bu balın kaymağını size!

Bir iyilik yapıp sayfayı şikayet edebilir misiniz en kısa sürede kapanması için.

Desteklerinizi bekliyorum bu konuda.

İşte çalıntı içerik linki FACEBOOK EZİKLİĞİ

15 yorum :

7.oda dedi ki...

yuh !! söyleyecek kelime bulamadım yapanlara !!

Hayal Meyal dedi ki...

vuuuu çok fena :S

cAt dedi ki...

hemde ne fena ne feci :( offf sinirlerim zıpladı zıpır zıpır yerinden yaa :( adamlara mesaj attım tenezzül edip cevap bile vermediler! :(:(:(:(:(

İnsanat dedi ki...

Paranoyak satırlar çok farklı bir başlık değil bilmeden de açılmış olabilir , çünkü insanın aklına gelebilecek bir başlık ancak içerik aynı değil gibi geldi bana , blogunuzdaki tüm yazıları okumadığım için olabilir tabii ki ; eğer içerik direk sizin yazdıklarınızın alınmsı ise bu bir emek hırsızlığıdır ancak hayır sadece isim ise sorun bence iyi olan kazanır.

cAt dedi ki...

insanat içerikte fazla bi çalıntı yok ama adı ve blog headeri bana ait, direk benim blog headerimi kullanmışar ayrıca hayran sayfasının resmi olarakki photoshopta tasarlayan da benim. renklerine yazı stiline kadar aynı olması tesadüf değil direk çalıntı göstergesi.

İnsanat dedi ki...

O zaman birşey diyemem ancak bence fazla kafana takma seni izleyen zaten burdan izliyor ne de olsa , biz hala seni takip ediyoruz değil mi ?
Facebook'a hiç bulaştırmamak daha iyi blog adresini, bırak takılsın onlar.
Ne de olsa içeriğini yayınlamıyorlar senin, header için ise üzüldüm , o grubu açanlarda ilginç , madem kendine bir header yap hiç çalıntı muamelesi görme değil mi.

cAt dedi ki...

du bakalım ben zaten header ve blog başlığı adına şikayet ettim, facebook kaplumbağa tadında yerine inceler belki bir sonuç elde ederim. umarım.

karabidikim dedi ki...

yuh yani piz hırsızlar ahlaksızlar...

C3Moi dedi ki...

kim o ver hemen bi inci baskını yapalım.

cAt dedi ki...

facebook eziklğinde verdim linki

kişisel depresyon anları dedi ki...

benimde var bir sürü çalıntım :) baktım ki bir yerlere birileri açıyor bende kendime açtım bir sayfa... aslında alınmasında bir sorun yokta sahiplenilmesi acı... bunlarda ayıp etmiş direk baneri çalmışlar...

cemo dedi ki...

Yuh artık hırsızlığın bu kadarı :)))

Krema Tadında dedi ki...

verdiğin linkden şikayet ettim

Serdar dedi ki...

Direkt şikayet ettim =)

cAt dedi ki...

şikayet edenlere çok çok teşekkür ederim =)