9 Ağustos 2010 Pazartesi

Benim Telefon Mazim

İlk telefonum nokia 3310:)
İlk hattımı (ki aycelldi) bu telefon barındırdı.

İkinci telefonum Motorola E365
O kadar çok reklamı dönmüştü ki piyasada dayanamayıp almıştım.
Daha geçenlerde hakkın rahmetine kavuştu.
Başına birşey gelmeyen tek telefonum.
Üçüncü telefonum Nokia 1110i
İkinci bir telefonum olsun elimin altında diye almıştım.
İki kez tuvalete düşürdüm, bir kezde çay içti.
Yine de nokia sağlamlığı olsa gerek gık bile demedi.
Dördüncü telefonum annemden arak olup pek fazla işime yaramadan çöpe gitti.
İki ay bile dayanamamıştı fukara bana.
Bu sevimli Samsungu şu an kardeşim kullanmakta olup gayet sağlam bir telefon olduğunu belirtmek isterim.
İçinde tek bir oyun ve radyo var.
Ajandası da işinize yarayabilir.

Üniversiteye başladığım sene bursum da bağlanınca kendimi azcık ezik hissetmemle alakalı yemeyip içmeyip kromançiler gibi hava atacağım ayağına nokia N73'ü almıştım. 
Fakat fabrika çıkış hatası mevcudu olduğundan titreşimi iki gün sonra ortadan kayboldu. Teknik servise götürdüğümde tam dört ay telefonumdan haber alamadım. Bu nedenle Tüketici Haklarına bir dilekçeyle gidip şikayetimi yaptım.
Ancak nokia yemedi içmedi beni bir onbir ay daha süründürdü sonunda paramı icra yoluyla geri aldım.
Ama Nokia hala hatasını kabul etmiyordu. 
Ben paramı kurtardım ya o bana yeter.
Sonrasında icradan gelen parayla uslanmayan ben gidip bu seferde N79 aldım. 
Gayet şık bir telefon. Fakat ona da koca bir bardak çay içirince nalları dikti.
Ha icradan gelen paradan hayır olmaz diye azar bile yedim o aralar bazı emme basma tulumba beyinlilerden.
En son telefonum şu an kullandığım telefon olup yine yemeyip içmeyip eşşek gibi elime geçen bütün paraları biriktirmek kaydıyla aldığım Nokia 6303 Classic.
Çelik kasa mevcudu var.
Sağlam olmasına sağlam da bana ne kadar dayanır allah kerim.



4 yorum :

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

maşallah;telefonun tarihsel gelişimi aynı zamanda senin telefon kullanma gelişimin:)))

Mavi Balon dedi ki...

bak bu yazı iyi oldu hatırlayabilsem kullandığım telefonları bende yazardım mutlaka..Motorala telefonu bende kullanmış ve çok beğenmiştim gerçi o telefonda gelen bazı mesajlarla ilgili hoş anılarım olmasada.. En sevdiğim telefonum, karşıyaka iskeleini boydan boya yerde sürünerek kat eden nokia 5110 idi gıkı çıkmamıştı vallaha.. Aaa nokia6300 en favori telefonum olsada şu an kullandığım lg gm735 de gayet iyi..

Venüs Gamzeli Kız dedi ki...

mim başlatsan bu yazında süper olurdu bence cAt :)

cAt dedi ki...

venüs hiç mim olarak düşünmedim ya :D aklıma bile gelmezdi sen söylemeseydin.