20 Ağustos 2010 Cuma

Benim Bir Arkadaşım

Mavi Balondan kıskanılarak yazılmış bir yazıdır.

Benim bir arkadaşım... Hasta olduğumda ölüyor olur, hastalık hastasıdır.

Benim bir arkadaşım... Ben mutsuzsam illa laf sokar daha beter moralimi bozar...

Benim bir arkadaşım... Sürekli ağzını şapırdata şapırdata sakız çiğner, iğrenç oluyorsun yapma dediğimizdeyse zaten amacım o der...

Benim bir arkadaşım... Aşırı açık saçık giyinir amma velakin sağını solunu çekiştirip kapatma derdine bütün gün helak olur.

Benim bir arkadaşım... Kocaman gözlüklerin ardına küçücük yüzünü saklar niye diye sorduğumuzda güneş ışınları çok zararlı der ama sürekli straplezlerle, askılılarla gezer, o da yetmez gibi güneş koruyucu kremin cildini bozduğunu söyler, açıkçası ironiktir.

Benim bir arkadaşım... Her sözü dinlensin ister ama birşey dinlemeye kalktımı işi horlamaya kadar götürür.

Benim bir arkadaşım... Çocukluğundan beri sümük yiyor yakaladığımda da amannnn o da benim vücut salgım demişti. Düşündükçe midem bulanıyor.

Benim bir arkadaşım... Sürekli yakınma eğiliminde, ama bana sürekli bardağın dolu tarafını gör diye nasihat çekebiliyor.

Benim bir arkadaşım... Benden aldığı her kitabı iki gün sonra geri iade ediyor okudun mu diye sorduğumdaysa yaladım yuttum diyor fikrini soruyorum amannn boşver diye geçiştiriyor.

Benim bir arkadaşım... Aşırı derecede narsist, alışverişe diye çıkıyoruz aynalarda kendine bakmaktan etrafına bakıp birşeyler alamıyor.

Benim bir arkadaşım... Benim depresif, agresif olduğumu dinlediğim müziklerin beş para etmediğini söylüyor sonra da kızz arşivinde neler var benim pcye de atalım diyebiliyor.

Benim bir arkadaşım... Kendisini sürekli benle kıyaslıyor. Neredeyse sıçtığımın rengini soracak.

Benim bir arkadaşım... Sanalla reeli karıştırıyor. Sonra da ne yaptım ben diye ağlıyor.

Benim bir arkadaşım... Her yapacağı işte fikrimi danışıyor ama her zaman söylediklerimin tersini yapıyor sonra da gelip omzumda ağlamaya kalkıyor.

Benim bir arkadaşım... Saçlarım siyahken iğrenç olduğumu söyleyip, saç rengimi doğal haline çevirdiğimde beni azarladı 'çocuk gibi oldun böyle siyaha geri dön' diye... Anlayacağınız tutarsız.

Benim bir arkadaşım... Her sevgilisiyle tanıştırıyor beni ama harem tadında bir sevgili anlayışı olduğundan bazen muhabbet ortasında hangisinden bahsediyorsun dediğimde bozuluyor.

Benim bir arkadaşım... Mesajlarına geç cevap veriyorum diye iki aya yakın bir süre küstü benle.

Benim bir arkadaşım... İç çamaşırlarını kocasına aldırıyor. niye böyle birşey yapıyorsun diye sordğumda da 'utanıyorum' demişti...


Ve bennn: Fazlasıyla agresif, asabi, şaka kaldırmaz, az biraz kıskanç, sağlam dost, cömert,dediğim dedik, kitap kurdu, dantel sever, tıkınmayı zevk beller, mutsuz, depresif, pek gülümsemez, entel takılayım derken dantele dönen, kokoşlardan nefret eden, tırnak kemiren ama yemeyen, saçlarını taramayı sevmediğinde kısa kullanan, sevdiği kıyafeti parçalanmadan bırakmayan, az biraz deli az biraz sevimli bir matematikçi :)

5 yorum :

Mavi Balon dedi ki...

Ay hemen ekleme yapmam lazım yazıma Benim bi arkadaş; benim yazılarımı kıskanıp kendi sayfasında da yazıyo...
Ortak özellikleri olan arkadaşlarımız varmış...
Senin şu sümüğünü yiyen arkadaş, başka vücut sıvılarını tattı mı acaba?

Profösör dedi ki...

Yazınız çok güzelmiş.. Mavi balon da arkadaşlarını yazmış.. Ben de mi yazsam acaba..

vaincavalier dedi ki...

"Benim bir arkadaşım... Çocukluğundan beri sümük yiyor yakaladığımda da amannnn o da benim vücut salgım demişti. Düşündükçe midem bulanıyor."

Gerçek mi o arkadaş ☺

Hayır şaka ise çok iğrenç, gerçekse çok iktisadi. Nediyorumben>_<

cAt dedi ki...

vain gerçek gerçek :D dua et de kulağını karıştırdığı parmağı yaladığını görmiyim :(

Prof yaz güzel olur mim tadında gidecek sanırım bu yazı :D

FASLI dedi ki...

Hayat neden şekil yapıyor? Hadi ordan tekil yapıyor:))