26 Ağustos 2010 Perşembe

Aklıma Takılan Cümlelerim

Ramazanın bereketi ayşe kadın fasulyenin kilosunun 5tl olmasında gizli....

Zamanında açıklanmayan vize-final sonuçları insanı ülser yapar.

Yeni laptop aldım dün. Amma velakin alışmadık dötte don durmuyor, gidip gidip masaüstünün başına çörekleniyorum.

Opsiyonlarımız taslak halinde belli oldu ama hala gerçek anlamda belli olmadı.

Babannemin tüm bağırış çağırışlarına rağmen gece gece tırnak kesiyorum, hemde salı günü. (salı günü yaşlı insanlara göre hastalık günüymüş babannemin yalancısıyım accuk batıl)

Bayram gelmeden bayram temizliği adı altında yapılan temizliklerden gına geldi. Okul açılsa da ev karısı tadımdan kurtulsam.

Dün mahallenin davulcusu geldi para toplamak için, hakkını aldı gitti. Gece sahurda para verenlerinin evinin önünde serenat yaptı, para vermeyenlerin evinin önündeyse davulu dom dom vurdu cinnetlik bir gösteri yaptı.

Kafein bağımlısı oldum gibi geliyor. Oruç tuttuğumdan gündüzleri kahve içemiyorum. Neredeyse orucumu türk kahvesiyle açacak haldeyim hergün.

Ben bulaşıkları durlayıp makineye diziyorum, babannem ardımdan hepsini makineden çıkarıyor. Sebepse çok masrafmış. Tasarruflu değilmiş.

Ve evet artık kabul ediyorum ben tam bir deliyim. Hemide depiresyonlu zır deli :D

Bu arada ramazandan önce binbir uğraşla aldığım dört beş kiloda buhar oldu uçtu safinaz tadındayım yine :( Ellerime bakıp bakıp ağlayasım geliyor. Yaşlı nene ellerine döndüler buruş buruş.

Geçen gece cola diye inim inim inledim ama evde bir damlası yoktu. Bugün kahve diye inim inim inliyorum, 4tane 2,5luk kola var! Hak mı bu reva mı bu?

Araplar güneşi dişi, İtalyanlarsa eril Kabul ederlermiş.

Geçen gün kaplumbağacıkım firar etmişti, kedinin yediğinden şüphelendiydim ama halının altından çıktı şebelek lulim :)

Leopar almayı düşünüyorum babamı yemesi için... Daha sonra da kedi alacağım, iç çamaşırlarımı delik deşik eden fare için. Belki o zaman kafam rahat eder.

Tarçın hem acı hem tatlı... Tıpkı hayat gibi...

3 yorum :

kitap gibi kız dedi ki...

Seninle babaannelerimizi tanıştırsak mı ne? çok iyi anlaşırlardı :))

cAt dedi ki...

tanıştıralım voltran tadında olsunlar :D

MOMOL dedi ki...

bendede var aynı model bir babaanne :D seri üretim gibiler valla bugünlerde herkeste rastlıyorum bitane :)

genelde ramazan yarar insana kilo aldırır ama sende tersine etki yapmış, keşke bende de biraz ters etki yapsa, kase aldı başını gidiyor :)