4 Temmuz 2010 Pazar

Sümüğümde Boğulacağım


Burnum o kadar akıyor ki artık korkmaya başladım beynim parça parça burnumdan akıp elime düşecek diye...
Sağı solu yara oldu burnumun :(
Evdeki tüm selpak mendillerin dibine darı ektim, yetmedi...
Peçetelerin yerini bulamadım :(
Havlu kağıtların canına okudum, yetmedi...
En son 16lık tuvalet kağıdının elime geçirdiydim ki o da dün mefta oldu, dibini gördüm...
Bugün de elimde kala kala eski tshirtler, donlar falan kaldı...

Az biraz daha doktora gitmicem diye dik başlılık edersem, sümüğümde boğulacağım!

9 yorum :

Maya dedi ki...

canım sanki bir hafta önceki beni anlattın :)) bu havalar çok terso dikkat et kendine doktora gitmeyi ihmal etme :) öpüldünnn

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

çok gecmiş olsun , acil şifalar diliyorum.

Mavi Balon dedi ki...

Geçmiş olsun kuzuu :) ama burnunun akması daha iyi, bir de akmadığını düşün o daha fena bir baş ağrısı yapar. tavsiyem, sabah öğle akşam bilgisayar başında sadece ekrana bak klavyeye eğilerek bişiler yazma burun daha fazla akıyor o zaman. ayrıca burnun için çeşme taktırmak istersen geçen gün bana gelen İzsu'daki dallamayı tavsiye ederim.

Venüs Gamzeli Kız dedi ki...

selpak kullandıın için o kadar tahriş olmuş yara çıkmıştır canım benm. bende aynı dertten muzdarip olduum içn artık uzamnlık alanım oldu burun aktıında selpak olayı :) selpak yerine suyla silmek gerekio. (ıyk denildini duyar gibiyim ama yapacak bişe yok yoksa hastalık geçio yaralar hatıra kalıo bi müddet :) ) ayrıca bol bol nemli tutmak gerekio.asivral die bi krem var yara çıkmadan tedbir amaçlı kullanılabilir. ayrıca bol sıvı almakta da fayda var. :) ve bol meyve tüketmekte. :)

sağlıcakla kalın. geçmiş olsun cAt. :)

C3Moi dedi ki...

teşekkür ederim migdem acaip oldu :D

kIrmIzILI dedi ki...

doktora git, sana burun spreyi versin ertesi güne bişeyin kalmaz :)

kamikaze dedi ki...

çoook geçmiş olsun bitanemm.inşallah çabucak iyileşirsinnn.tüm pozitif enerjimi yolluyorum:)

tugbatugba dedi ki...

ayy kıyamam bem sanaaa hasta mı olmuş benım arkadaşım kıs iyi bak kendine bitki felan ne varsa iç kıs...

Dolunay dedi ki...

geçmişler olsun.