5 Temmuz 2010 Pazartesi

Elektronik Alet Laneti



Bir hayli uzun zamandır kullandığım masa üstü bilgisayarımın dvd writeri bozuktu. Baktım gördüm olacak gibi değil, lazım oluyor gittim, 80kağıt bayılıp az buçuk iyisidir dendiğinden sony bi yeni writer aldım. Bir ay oldu olmadı ahaa bugün işim düştü, teyzem çocuğuna bi çizgi film cdsi yazmamı istedi, ama gel görki benim writer ne yazıyor ne çalışıyor a.q!

Allah allah dedim cd taktım içine, cdyi okudu, birde dvd takayım dedim, boş gösteriyor dvdleri,cd yazayım dedim, yazmadı, (ki geçen dvd yazmıştık kardeşimle). Ya bende elektronik alet laneti mi ne var artık bilmiyorum ama acayip ötesi bozuk şu an moralim offf :(

3 yorum :

C3Moi dedi ki...

garantisine götür hemen

Pınar Gencal dedi ki...

elektronik aletler tamamen şans işi.bozuldummuda bitiyor meretler. insanında eli ayağı artık bu dvd oynatıcılar ya..çok geçmiş olsun

karabidikim dedi ki...

al bendende o kadar.Harici hardiskim bozuk ve en önemlisi ütüm bozuk :(