22 Temmuz 2010 Perşembe

Rüyamda Bile Aldatıldım Ohannneeesssss

Her yaz kıçı açıkta uyuduğumdan yine bir rüya ile karşınızdayım efenim. Bu seferki rüyam oldukça güncel bir konunun çarpıtılmış hali.

Ben şimdi şu alacakaranlık serisinin Bella'sıymış. Rüya bu ya (ki uyku halinde hiç rüya gibi değildi anlatırken kolay ama) Edward da benim sevgilimmiş. Ama bir farkla biz üçlü grupmuşuz ben, şu kırma kurt Jacob ve Edward.

Geziyoruz, tozuyoruz, eğleniyoruz falan ama bir şeylerde bir terslik var hissediyorum. İçimdeki kuşku günden güne büyüyor, büyüyor. (farkettimde rüya da bile paranoyaklaşıyorum iki dakikada remin neresine sığdırdıysam bu durumu töbe yarabbim ya)

Sonunda içimdeki kuşkuyu gerçek hayatmışçasına gözlerimle şahit falan oluyorum. Edward'la Jacob'u el ele yakalıyorum. Höh ne oluyor demeye varmadan uyandım. Hayır olayın en heyecanlı yerinde uyanıyorum her seferinde çığlığım boğazıma , hevesim kursağıma takılıyor. Olmuyor ama böylee filmin en tatlı yerinde elektriklerin kesilmesi gibi bir durum bu. Ahh acııı çekiyorumm. O rüya böylee bitemezdi. Bari arkası yarın tadında devam etsin bu gece.

Bu arada rüyam bu kadar hanım evladı değildi sansüre uğradı bilesiniz aldatma kısmını siz zevkinize göre tamamlayın.

Hiç yorum yok :