21 Temmuz 2010 Çarşamba

Ne Kadar Değersizim Lannn

Yazcak bi bokum yok, oynuyorum bulduğum bokla.

Cumartesi doğum günüm ve ben hayatım boyunca (ki 23e basıyorum) hiç arkadaşlarımla doğum günümü kutlamadım. Çok ezikçe bir durum biliyorum ama elimden ne gelebilirki...

Millete (belki onlarda benim doğum günümü hatırlar falan die) doğum günlerinde illa ufakta olsa bir kaç hediye almışlığım, aramışlığım sormuşluğum vardır. Ama artık bir fincan kahvenin kırk yıllık hatırı başına taş yağsın sen bana iyilik yaptın yaa çok safsına döndüğünden nankör arkideşlerim ne arıyor ne soruyor.

Neyse üç-beş arkadaşımı bu gruptan ayırabilirim. Ama onlarda en fazla facebook duvarımı şenlendirmekten öteye gidemiyor.

Kimileri o kadar pişkin ki 'eeee doğum gününde ne yapcenn kedii, eee bizi doğum gününde nereye götürcen kediii' gibi söylemlerle bana geliyor.

Çıldıreceğim. Yardım edinnn bana :(

Kendimi eve kapayıp dizilerle ödüllendireceğim böyle giderse, her sene yaptığım gibi.

Lannn bir kerecikte adam akıllı bir doğum günüm olmayacak mı?

Keşke bir un kurabiyesi yapan arkadaşım olsaydı, ben üç-beş kurabiyeyle de mutlu olurdum.

Doğum günüm lannn cumartesiii işkence burukluğunda geçsin istemiyorum.
Kardeşim dışarı çıkalım bir şeyler yapalım dedi tamam dedim ne yapcez ben sevgilimle takılcem sen ne yaparsan yap dedi.

Ölmek istiyorummmmmmm :(

Ne kadar değersizim lannnn.

11 yorum :

C3Moi dedi ki...

bütün yazdıkların benim için de geçerli :((((((((((((((

Lazanya dedi ki...

eneee :/ hiç mi süper bir parti olmadı yea?

bende 23 olacağım ağustos ayında ama doğum günümde neler olacak bilmiyorum :/

Lazanya dedi ki...

oii ikimizde aslan burcuyuzzzz

Krema Tadında dedi ki...

Cat Erzurum'a gel seni cağ kebab' a götüreyim seni seviyorum canım blog arkadaşım iyiki doğdun mutlu bir ömür hayat dilerim sevgiler ...
seni hatırlamayanlar ölsün ...

cAt dedi ki...

c3moi ortak bi gün belirliyelim aynı günmüşçesine kutlayalım doğum günümüzü =)

krema tadındaaa :) ayy çok mutlu olurum keşke gelebilsem. hiç de tatmadım bu cağ kebabınızı, herkes meth ediyor. inşallah tatmak nasip olur.

cAt dedi ki...

lazanya evett aslan burcuyum yengecin kıyısından kaçmışım :D

evet hiç süpriz doğum günü falan olmadı, hatırlıyorum da geçen sene sevmediğimi bile bile meyveli pasta alıp geldiydi kardeşim sinirden ağladıydım.

Leylak Dalı dedi ki...

Kedicik, kendine öyle şeyler yakıştırıyorsun, değersiz meğersiz. Daha önünde bir sürü yıllar var, çok doğumgünleri kutlarsın. Keşke aynı şehirde yaşasaydık, yapardım sana bir kıyak:)
Bak şimdi, kendine güzel bir hediye al, üstelik hediye paketi yaptır. İnan ben koskoca kadın her sene yaparım bunu ve kendimi mutlu ederim. Kimbilir belki sürprizler de bekliyordur seni.
ayrıca herşeyden önemlisi sağlığın yerinde ya, bundan güzel hediye olamaz canım benim. Şimdiden nice yıllara...

Nuray Kaya dedi ki...

Blog ve facebook arkadaşım :)
Ben seni sanal da olsa sevdim. İçten ve açık sözlüsün. Her insanın hayatında güçlükler oluyor. Kimin olmuyor ki ? Olmuyor diyen de yalan söylüyordur. Seninkiler seni çok yıpratmış sanırım. Ama herşeye rağmen mutlu olmaya çalışmak lazım. Yoksa bu hayat çekilmez bee ;) Ben sana ctesi günü sanal olarak bir parti yaparım bloxoo da , ctesi orda ol :))

Kısaca Fd dedi ki...

ben de kutlamadım boşver,takma bu kadar.ama senden bişeyler bekleyebilmeleri ilginç ve enteresan.hatırlamamalarını ise hoşgöremem.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

kedi cim bence o gün tek başına da olsa evde kalma gez sevdiğin yerlere git insan kimse olmasada kendi kendine yetebilir..

ve doğum gününü kutlarım şimdiden .. herşey gönlünce olsun sevgiler :)

kişisel depresyon anları dedi ki...

üzülme ya ben 30 oldum 2 kere doğum günü kutladım o da zorla kutlattılar... daha vaktin var senin :)