23 Temmuz 2010 Cuma

Marifetliyim Ayhhh =)

Normalde farklı patik örüp satıyorum ki ördüğüm patikler büyüklere göredir. Ama elimdeki ipliklerim bitince yolum tuhafiyeye düştü. Düşmez olaydı diyorum. Çünkü kışın 1,25tlden aldığım yumakların fiyatı yaz olduğundanmıdır nedir yüzde yüz zam yemiş anasını satim tamı tamına 2,5tl olmuş.

Üç tuhafiye gezdim üçüde ağız birliği yapmışlar resmen.

Ne yaptınız siz ya epi topu dandik bir yumak deyip almadım tabi ipleri.

Lan ben patiğin adedini 6tlden satıyorum (ki ona bileeeee aaaa çok pahalııı neee bu canım altın mı alıyoruz diyen andavallı öküzler çıkıyor.) ipini 2,5tlden alırsam benim kazancım nee olcak.

Neyse can sıkıntımı geçirmek ve zaman öldürmek için ucuzluk iplerden 2renk aldım ve evin yolunu tuttum. Zaten tuhafiyeleri gezmek başlı başına işkenceydi biri ebesinin nikahında, diğeri imamın sol yanında, öbürküsü cehennemin ta dibinde. Ayaklarıma kara sular indi yürümekten, sıcak desen hiç sorma tepemde güneş sırıttı sırıttı durdu.

Neyse geldim eve azcık düşündüm taşındım. Nette sağa sola bakındım bir erkek bebek patiği beğendim onu yapayım dedim ama renklerim pek uygun düşmeyeceğinden vazgeçtim. Sonunda kendi yaratıcılığıma sığınarak haydi bismillah dedim ve başladım tığlamaya.

Sonuçta şu şirin patik ortaya çıktı. Bilmem beğenir misiniz. İnsanın içi bunu satmaya kıyamaz valla. Galiba ben bunu kendi bebelerime saklaycem (doğurmayı düşünesem de bir şekilde saklayasım var satamam valla).

Ha unutmadan ben harçlığımı ördüğüm patiklerinden ve el işlerinden çıkarıyorum. Ve unutmadan siz ev hatunu muhabbeti yapmadan ben söyleyeyim ben bir üniversitede okuyorum ve alnımın teriyle bir şeyler yapma çabasındayım.

Hiç yorum yok :