8 Temmuz 2010 Perşembe

Lağım Faresi Geçti Bahçeden



Bahçeli bir evde oturduğumuzu daha önce bir kaç kez yazmıştım. Şimdi tekrardan bahçeli bir evde oturduğumuzu söyleyip yaşadığım olayı anlatmaya başlıyorum...

Bir kaç gündür bahçemizdeki çeşmenin önündeki dandirik saabunlar yer yarılıyor yerin dibine giriyor, bulamıyoruz. Biz sabahtan çeşme önüne sabun koyuyoruz sabaha sabun yok oluyor.

Neyse sabun koymayı bıraktık bahçeye, bu seferde evin kapsından gece gece paso acayip acayip sesler, tıkırtılar gelmeye başladı.

Babam geçen gece dayanamamış bu takırtılara, kalkmış bakmış bahçeye.

Sabah uyandık sülalecek, annem, ben, kardeşim kahvaltı hazırlıyoruz, babam da böbürlene böbürlene bize bir şeyler anlatmaya çalışıyor. Kurduk sofrayı geçtik başına, az önce uğraşırken tam anlamıyla dinlemediğimizi düşünen babam, konuyu tekrar açtı, başladı anlatmaya.

'Gece uyandım, bu takırtıların nerden geldiğini merak edince bahçeye çıktım!'

Eeeee neyden geliyormuş bu takırtılar?

'Tahmin edin'

Yaaa söylesene adamı çatlatmasana babaaa yaaa!

'Lağım faresi! Ama artık korkmanıza gerek yok yakaladım :D'

Hadi yaaa valla mı? Helal sana baba. Öldürdün mü peki?

'Yokkk gece gece o uykulu halimde nasıl öldüreyim, üzerine elime geçen ilk şeyi kapattım, üstüne de bir kaç ateş tuğlası koydum ki kaçmasın.'

Ne yaptın ne yaptın baba??? Baba farkında mısın lağım faresi ooo, kemirgen yaniii, üstüne ne kapattın allah aşkına?

'Leğen!'

Leğenin mi galip gelmiştir, fare mi baba?

'Bakalım görelim.'

Ve bu laftan sonra hepimiz bahçeye çıkıyoruz, tabi karşılaştığımız manzara hem komik hem içler acısı :D Leğende kocaman bir delik farenin yerindeyse yeller esiyor.

Siz siz olun yakaladığınız farenin kafasını ezmeden hapsetmeyin.

5 yorum :

özlem dedi ki...

Bu da güzel ama ben geçen hafta bizim yazlığın bahçesinde kocaman bir boz yılan gördüm.
Zehirliymiş biliyor musun boz yılan?
Ben de bu sayede öğrenmiş oldum hafta sonum berbat geçti yılan korkusu yüzünden:))



www.hayatizlerim.com

Tibetin annesi dedi ki...

baban süper adam! :)))

mehmet dedi ki...

hehehehehe..:)
iyiymiş.

Adsız dedi ki...

MereLiarhorce Anrielelin LarNaiviacy [url=http://napechke.com]Senanamaso[/url] fronfOurn http://napechke.com

Onur Diribaş dedi ki...

Biz de bahçeli müstakil bir evde yaşıyoruz. Bahçede bir sürü meyve ağacı falan var. Bundan 3-4 sene önce bir yaz akşamında yatak odasında yavru bir yarasa yakalamıştım ben de. Üzerini bir kapla kapatmış, öyle alıp dışarı bırakmıştım.