20 Temmuz 2010 Salı

Haydin Gari Şans Dileyin Bana


Ne yazacağım diye düşünmekteyim kara kara, bir de üstüne yarınki sınav eklenince zifiri karanlık oluyor düşüncelerim. Düşün düşün işin içindne çıkamayacağıma karar verince de bir şeyler karalamanın vakti geldi dedim.

Sünnet düğününü hayırlısıyla atlattık. Artık ne kadar hayırlıdır orasını allah bilir. Ruhani kısmıyla ek fazla ilgilenmiyorum zaten.
Mevlüdün okunduğu gün dağıtılan lokmalar bir gün sonra geldi kıçımı tırmaladılar. Ee sabah kahvaltısını adam akıllı yapmaz da o bol şerbetli lokmaları ısırmadan, ezmeden mideye indirsem olacağı buydu. 

Hoş osuruklu göte arpa ekmeği bahane, bu aralar pek bi nazlıyım pek bi mıymıntıyım.
Kendimi toplamazsam, o sürekli daşşak geçtiğim hatunlara benzeyeceğim.

İnşallah benzemem.

Neyse geçenlerde aldığım (ki cebim delik zamanımda aldıydım yazlık ayakkabım yok diye) deri ayakkabım dikiş yerlerinden yırtıldı. Götürdüm aldığım yere, kontrole gönderdiler. Eve parmak arası terliklerle dönmek zorunda kaldım.
Düşünsenize yaaa bir buçuk saatlik yolu, yolunu kaybetmiş yazlıkçılar gibi flip floplarla geçirdim.
Iyy o günü düşündükçe hala kendimden tiksiniyorum. İnsanların göz zevkinin çarkına tükürdüm. Allah vere de ah edip beddua almamışımdır o halim yüzünden.


Neyse anlatacak bir sürü ıvır zıvırım var ama nafile ders çalışmaktan kaçamıyorum. Pc başında ne kadar oyalanırsam oyalanayım sonrasında vicdanım dövüyor beni.

Haydinn gari kendinize iyi bakın bir ara dönecem bura.
Sınavımda şans dileyin bana. Dua edebilen, okuyan, üfleyen birileri okunmuş pirinç yedirse bana çok makbule geçcek valla.

Fotoğraf Bornova Merkez- Kaymakamlık Binası Önü

3 yorum :

C3Moi dedi ki...

okunmuş prinç mi sen bari yapma :D

Adsız dedi ki...

http://www.poppuler.com/bloglar adresinde blogunuzu tanıtabilir aynı zamanda blog yazılarınızı yayımlayabilirsiniz.

cAt dedi ki...

şeker de olabilir :D