25 Temmuz 2010 Pazar

Doğum Günümdü 24 Temmuz :)


Doğum günümü maille ilk kutlayan Teknosa oldu ardından Yapı Kredi geldi. Onun ardından ise Gitti Gidiyor. Ve son dakika golünü Hürriyet Gazetesi attı.

Tabi bunlar sanal alem kutlamaları reele döneek olursak bu sene allahtan facebook duvarımı şenlendiren olmadı çok fazla çok şükür.

Ama sanal arkideşlerim şenlendirdiler (ki zaten ancak ordan doğum günümü kutlayabilirlerdi ne cep telefonumu bilirler ne evimi ne işimi) onlara burdan da çokkk teşekkür ediyorum.

Yakın çevremdeki arkadaşlarımın araması sorması beni daha fazla mutlu ederdi ama ne arayan ne soran oldu çok yakınlarım haricinde.

Bi Çiğdemim bir Nadid'im bir Ebru'm aradı sordu.

Onlara burdan tekrardan teşekkür ederim :) Bu yazıyı okuyacaklarını biliyorum.

Neyse uyku vakti ben çok yorgunum zıbarmaya gitcem gari haydin iyi geceler sabah görüşürüz.

12 yorum :

ebruli günce dedi ki...

Nice mutlu ve sağlıklı sevgi dolu yıllar yaşaman dileğiyle,doğum günün kutlu olsun...

Lütfi MUTLUER dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun.

jeliboncuk dedi ki...

Canım benim bilseydim ben kırk bir pare top atışıyla kutlardım kedicimin doğum gününü :( Ama bitmiş geçmiş öyle öğrendimm maleseff... Yine de iyi dileklerimi eksik etmeyeyim canım, İnşallah sağlıklı mutlu huzurlu bir yıl geçirirsin... Belki dua saatine denk gelir kabul olur belli mi olur... Hayırlı bir iş ve eş de mi dilesem, istermisin :p Şaka bir yana İyikii doğmuşsunn Cat'icim, seni tanımak sanal alemdende olsa güzel şey;)

Caner dedi ki...

Benimde öyleydi ama ben kutlamıyorum.
Geçmiş doğum günün kutlu olsun. .)

paşakızı mutfakta dedi ki...

Nice sağlıklı mutlu yıllar diliyorum..

Kısaca Fd dedi ki...

bu arada,sağ üstteki şurayada göz atın linki için Allah belanı vermesin diyorum :) gece gece boş buundum sevmem böyle şeyleri.Pislik karı. :)

cAt dedi ki...

hepinize çok teşekkür ediyorum =)

fd üzgünüm boş bulunmayacaksın ölee :D

jelicim duygular karşılıklı.

Mavi Balon dedi ki...

Hadi burdan da yazayım, nice yıllara doğum günün kutlu olsun. Dikkatli kullan bak 364 günün var yeni yaşına kadar :))

Krema Tadında dedi ki...

Tebrik ederim Cat iyiki doğdun ... sevgiler ....

Maya dedi ki...

doğumgünün kutlu olsun pisicik, geç oldu kusura bakma, bütün güzellikler seninle olsun, klişe temenniler biliyorum ama daha fazlası gelmiyor elimden =)

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

canım geçmiş doğum günün kutlu olsun.nice mutlu sağlıklı seneler senin olsun.artık devir değişti para menfaati olan heryer arkadşlarımızından önce bizleri hatırlar oldu:))bankalar,gsm operatörleri...v.b... :)))

zeliha (umutsepeti) dedi ki...

Nice mutlu yıllara :)