6 Temmuz 2010 Salı

Çiğ Küfte

Ne kadar mızırgansam da, mıyrıbilik yapsam da hayır diyemedim arkadaşlarıma... Ve topluca gittik çiğ köfte yemeye... (bu sıcakta yenir mi yaaaa desem deee sürükleyerek götürdüler)

Herşey çok güzeldi, iyiydi, hoştu, gırgır şamata gırla gitti ama ben acı yemez, yiğitliğe bok sürdürmemek için ve ortama ayak uydurmak uğruna acıyı domates niyetine yemeye kalkıştım.

Tabi off offf dememek içinde iki bardak ayranı mideye lokur lukur indirdim. O da kesmedi bir de yanına kola istedim. Anca ağzımdaki canhıraş acıyı görmezden gelebildim. Lokma lokma yuttum canım dürümümü.

Nar ekşisiyle de bu acıyla olan mucadelem eşliğinde tanıştım. Pek de sevdim hani. Bundan sonra evde salatalar için nar ekşisi bulunduracağım. Limon niyetine kullanırım gari. Hoş ben bir ara sirkeyi de pek bir seviyordum ama yardan geçerim serden geçmem diye limona geri dönmüştüm, umarım bunda öyle olmaz.

İyi güzel yedim çiğköfteyi ama benim basur coşarda, tuvalletten çıkmazsam (ki sıçamazsam yani) o zaman ayvayı yerim hani!

Rabbim sen bana yardım et, bu yiğitle leke sürdürmemek uğruna can acısı çekmeye katlanacak kuluna, sen kolaylık sağla.

3 yorum :

karabidikim dedi ki...

Yenmezmi canım ya kış yaz yerim vallaha çok severim hatta canım çekti şimdi.Bu arada kolay gelsinnnnnn ;)

Caner dedi ki...

Can çekti şimdi.Olsa da yesek hani.

muhaber dedi ki...

çiğ küfte değil, çi küfte bence

ee acı eti pişirir :(