14 Temmuz 2010 Çarşamba

Bilinçaltım Bütün Günümün Çarkına Sıçtın

Bugün iğrençleşeceğim biraz mazur görün gece gördüğüm rüyayı anlatacağım size. Biraz erotik bir rüya hissi uyandırabilir, ya da benim lezbiyen falan olduğumu düşünebilirsiniz ama öyle değil durum.
Benim adlandırmamla 'KABUS' buuuu hem de karakabus.

Gece yarısı okuldayım, kocaman anfide in cin top atıyor. Pencerelere koşuyorum bütün pencerelerde demir parmaklıklar var, sanki biri beni zorla burda tutmaya çalışıyor. Kapıya yöneliyorum belki bir umut çıkabilirim de çok geç kalmadan eve dönerim diye ama nafile kapının tokmağına elimi atmadan kapı suratıma ha çarptı ha çarpacak haldeyken açılan kapının önünden güç bela çekiliyorum ve karşımda kimi görüyorum? 

Sizce kimi görüyorum, solucan kılıklı, kırmızı saçlı, sıska mı sıska lineer cebir hocamı.

Çabuk çabuk diyee bağırıyor banaaaa çabuk çık masanın üstüne.

Hocam ne diyorsunuz siz demeye varmadan gözlerimin önünde soyunmaya başlıyor. Allahım o ne büyük bir işkence öyle. Kendimle konuşuyorum lan bu gerzek hatun çok içmiş kayışı koparmış, yolu şaşırmış, ırzıma geçecek lannnnn okul köşelerinde diye veryansın ediyorum. 

Üstünde ne var ne yoksa çıkarıyor solucan kılıklı hocacığım tam üzerime atlıyacak sıyrılmaya çalışıyorum o sıska ve etleri sarkmış lımbır lımbır olan kolları arasından, gözlerimi ter içinde doğan güneşe açıyorum.

Nefes nefeseyim sanki biri rüyalarımı kirletti dün gece.

Hala etkisindeyim lann bu kabusun. Bilinçaltım bütün günümün çarkına sıçtın.

5 yorum :

MerveM dedi ki...

:)) üstün açık kalmış:P benim de açık kaldı sanırım gece iğrenç bir rüya görmüştüm kıllı bi hatun kıçı :)) ne demek bakıcam birazdan:))

cAt dedi ki...

mervem süper tespit :D de yazın örtünüpte yatılmıyor ki sıcaktan be kuzum :D

cecil dedi ki...

:)
derin bir oh çekip neyseki rüyaymış

kişisel depresyon anları dedi ki...

sıcaktan havale geçirmişin sanırım :)

mehtap dedi ki...

kabus:)