22 Temmuz 2010 Perşembe

Barbie Bebeklerin Dünyasına Ufak Bir Yolculuk Yapalım Mı?

Barbielerin nasıl yapıldığını minnacık bir kızkenden beri çok merak ederdim. Bugün bu merakım tatmin oldu sanırım ve bunu sizinle paylaşayım istedim.
Barbie bebeklerin yapım aşamasından giriş yapalım olaya sonra çeşitlerine kadar ineriz görsellerle :)
İşte başlıyoruz.

Her kesimden ailenin çocuklarına alabileceği fiyat aralıklarında şu an barbie bebekler.
Benim zamanımda (ben çocukken) oyuncakçı vitrinlerine ağzımızın suyunu akıtarak bakmakla yetinirdik. Bazılarımız şanslıydı çünkü yurt dışında aile üyeleri vardı ve herhangi bir durumda hediye gelme olasılığı yüksek bir oyuncaktı barbie bebekler.
Şimdilerde minik kızlarımızın kimi barbie bebeklere benzemek için ya anoreksiaya tutuluyor ya blumia oluyor.
Kimileriyse kendilerini daha fazla çirkin hissediyor.
Hele ki sıfır beden mankenler de işin içine girince minicik kızlarımız hayatın gereksizliklerinde boğulup gidebiliyor.
Çocuklarımızla biraz daha fazla ilgilenirsek bunların önüne geçebiliriz belki bir umut...
Artık barbie bebekler çeşit çeşit her zevke hitap eder hale geldi.
İşte bir kaç örnek :)



3 yorum :

Krema Tadında dedi ki...

çocukken bende barbie bebek meraklısıydım :)) oyuncakcıdan bütün elbise modellerini hatta masa takımını bile almıştım :))

cAt dedi ki...

benim hiç olmadı barbie bebeğim ya :( teyzem almıştı bi kere naylon bir bebek böyle nerdeyse benim boylarımda birşey üstünde çok güzel folklorik kıyafetler vardı. bozuldu gitti saklamak isterdim...

PİŞMANİYE dedi ki...

ben çok şanslıyım çünkü benim zamanımda barbi bebekler var birde ailemin durumu iyi olduğu için alıyorlar sizin için üzgünüm