21 Haziran 2010 Pazartesi

Ve Kazanannnnnn

Beş günlük süre zarfında kullanılan oy sayısı : 40

Siyahı seçenler: 10 kişi
Beyazı seçenler: 30 kişi

Bu da beyaz bir temayla devam edeceğim demek oluyor :D

Mutlumuyum evet çünkü beyaz tema benim de tercihimdi hatta biraz hile karıştırıp kendim de bir oy verdim beyaz yönünde.

Vee şaka gibi bütün notlarım açıklandı sadece bir dersten kalmışım. Bu harika birşey resmen ortlamam tavan yaptı. Emeklerim boşa çıkmadı.

İnanamıyorum yaaa ineklediğimeee değdii. Ve iyiki şu depresyon tedavisine başlamışım. Yoksa benim durumum iyice kötüye gidecekti belki de yaşıyor bile olmayabilirdim bugün. O ilaçların mucize yaratacığını sanmıyordum ama hayatımı bu kadar düzene sokmamı sağlayacaklarını düşünemiyordum.
goѕнєnιt gerçekten teşekkürler. Sen beni uyarmasaydın ben hala elimde ilaçlarla yerimde sayıyor olacaktım. Belki de yerin yedi kat altında böcekler tarafından kemiriliyor olacaktım.

Bazen dik başlı olmamak gerekiyormuş bunu anladım.

4 yorum :

Neşetuana dedi ki...

Beyaz en güzeli:)

Kısaca Fd dedi ki...

beyaz iyi evet ama ben siyah demiştim :) İyi hissediyor olmana sevindimm

cAt dedi ki...

çok mutluyum fd pis mutluyum kalkıp göbek atasım varr yeminleeeee umarım bozulmaz bu mutluluğum :D

Kısaca Fd dedi ki...

mutlu ol tabi..mutluluktan kaçamazsın :)