5 Haziran 2010 Cumartesi

Tel Kırma, Sim Sarma Ve Çini Sergisi

Perşembe günü Karşıyaka Belediyesinin vermiş tel kırma, sim sarma ve çini kursu öğrencilerinin düzenlemiş olduğu sergiyi ziyaret ettim ve yüreğindeki sevgi kocaman olan Sanem Hanımla tanışma fırsatı buldum. 
Daha önce bir kez daha gitmeye çalışıp serginin tam olarak nerede olduğunu bulamamış ve ellerim boş dönmüştüm. Ama bu sefer işimi sağlama aldım.

Sizleri çok güzel görüntülerle baş başa bırakıyorum şimdi sözümü kısa kesip :)

Benim gördüklerimden aldığım zevk paha biçilemezdi sizi de mahrum etmek istemedim ve bol bol fotoğraf çektim :)

Ayrıca Kamikaze'ye beni bundan mahrum bırakmadığı için çokkkk çokkk teşekkür ediyorum.




3 yorum :

Mavi Balon dedi ki...

Ne yazık ki biz tanışamadık :(
Bir gün önce bende oradaydım.
ben de çok beğendim yapılan işleri, kıskandım ve gitmeyi düşünüyorum bakalım benim bağlı olduğum Buca belediyesi açmazsa belki Karşıyaka'ya giderim.

ebruli dedi ki...

ebru desenelri var çok güzel ben beğendim

KAMİKAZE dedi ki...

Aaa ben neden yorum yazmayı unutmuşum..kusura bakma canımm çooook mutlu oldum yazını görünce.sen ve şenizcim geldiğinizde o kadar mutlu olmuştum kişi.iyi ki tanıştık.bitanesiniz😊sizi çok seviyorum.