28 Haziran 2010 Pazartesi

Sebebi Sensin!

Söz verdim ben kendime sinirlenmeyeceğim, küfretmeyeceğim, bağırmayacağım, tepinmeyeceğim, tırnaklarım yemeyeceğim, saç derimi tırnaklarımla kazımayacağım diye... Ama uyamıyorum işteeee uyamıyorum.

Ben kendimi parçaladım koca bir sene boyunca dişimden tırnağımdan para biriktireceğim diye... Formasyonu daha rahat alayım diye oturup kalkıp, gecemi gündüzüme katıp ders çalıştım. Sonuç ne oldu? Kocaman bir sıfır. Ağlamamak için kendimi zor tutuyorum. Hıçkırıklarım beynimi çınlatıyor. Yüreğim bir mengene arasında sıkışıyor!

Paramız yok biliyorum. Durumumuz yok onu da biliyorum. Bir kuruşun dahi hesabını yapıyoruz onu da biliyorum. Ama elimizde ne var ne yoksa onunla içip sıçan, arkadaşlarına peşkeş çeken bir sülük hayatımızda olduğu sürece bizz daha çokkkk kuruş hesabı yapar, kara kara düşünür ay başı bekleriz!

Sen yaz okuluna gitme para yok deyip başımın etini yerken elin itine benden aldığın borcu peşkeş çeken insan! O parayla ben yaz okuluna gidebilirdim!

Ne halin varsa gör! Ben eğer bir gün delirirsem sebebi sensin!

Hiç yorum yok :