21 Haziran 2010 Pazartesi

Offff Allammm

Tamam bende bir sorun var biliyorum bunu kabul edeli uzunca bir zaman oluyor ama bazen içimde öyle acayip tepkiler peyda oluyor ki kendimi tutamıyorum.

Ha sakın lezbiyen olduğumu, hemcinslerimden hoşlandığımı düşünmeyin, ya da başkalarının tercihlerini yargıladığımı... Benimki sadece güzele bakmak sevaptırdan öteye geçmiyor.

Ama bazen düşünüyorum da harbi Rabbim kimi hatunları özene bezene yaratmış ve birazcık süs püs de işin içine girince off yemede yanında yat oluyor çıtır çıtır hatunlar.

Cinsiyetim yüzünden söylediklerimi yadırgayabilirsiniz, ama içimden geçenleri hiç kimseyle paylaşamazsam da ben ben olamam dimi amaa....

Kısa lafın özü şu yukardaki hatunun bacaklar içimi yakıp kavurdu offff allammmmm

9 yorum :

Krema Tadında dedi ki...

:)) güzel bayanları görünce bende bakıyorum :)))))))

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

güzele kim bakmaz ki =) bende sac ve gögüs takıntısı var haha nerde uzun güzel sac görsem düşer bayılırım.

cemo dedi ki...

Valla sanat eseri gibi :)))

Hacivat dedi ki...

Kat Von Dee gelir akla...

Kısaca Fd dedi ki...

Bu da demektir ki biz erkekler sırf erkek olduğumuz için bayanları güzel görmüyormuşuz.Yani onlar gerçekten güzeller :)

MOMOL dedi ki...

canım blogumda senı bır ödül beklıyor, bu bir bilgilendirme mesajıdır :)

Elizaphelia© dedi ki...

şişko ki bu :/

cAt dedi ki...

momol bilgilendirdiğin teşekkürler kuzum =)

cAt dedi ki...

FD valla ben böyle bazen ağzım açık bakıyorum görmemişler gibi de yanımdakiler uyarıyor yavaş kedi diye :D