24 Haziran 2010 Perşembe

Midem Kazınıyor...

Midem kasığıma yapıştı açlıktan yemin ederim. Ezilip büzülüp minnacık oldu fukara. Zaten bugünlerde sürekli bir gurultu halinde, sesi dinmek bilmiyor. Ama içimden hiç yemek yemek gelmiyor, hatta ağzıma birşeyler tıkıp geviş getiresim yok.

O kadar gücüm olsa daha yararlı şeylere harcayacağım ama yemek yemediğimden o gücü nasıl bulacağım merak ediyorum.

Annem belki bi rihtimal yerim diye koca bir tepsi tatlı yapı bense burnumu kıvırıp gittim tatlının yanından. Eskiden olsa en fazla on dakika sonra tepside kalan kırıntıları parmaklarımla topluyor olurdum ama şimdi bütün iştahım dağ başına kaçtı gitti yaa... Zaten havalar bir acayip bir kapalı, bir açık. Sıcak desen bunaltıcı... Yağmur yağıyor etraf buhar oluyor insanın içi sıkılıyor yemek yemeyi bile düşünemiyorum ki o sıkıntıyla cebelleşirken.

Sözde kilo aldım diye üzülüyordum geçen aylarda şimdi bu halimi hiç hayra yormuyorum hızla kilo verdiğimden. Off yaa bunun orta bir çözüm yolu olmalı. Ben hayatım boyunca sadece ilaç kullandığım süre zarfında mı kilo alacağım? Her ilacı kestiğimde aldığım o kiloları hızla geri mi vereceğim?

Ama bu büyük bi rişkence :( Her tarafım çatlak çutlak, derim çizgi çizgi yaaaaa. Deforme oldum ulennn bildiğin deformeeeee. Hatunlar hamile kaldıklarında çatlamasınlar diye sağlarını sollarını yağlıyor ben de mi öyle bir şey denesem acaba. İşe yarar mı ki? Bu çatlaklardan kurtulmanın bir yolu daa yok sanırım :(

Ben bu çatlakları bu kadar kafaya takıyorum ya en romantik anda sağımı solumu kapatayım görünmesin diye oo canım romantik anlarında çarkına sıçıyorum. Ama karşımdaki herifin umrun da olmuyor. Peki ben bunu bildiğim halde niye bu kadar çatlak çatlak diye ağlıyorum?

Takıntı böyle birşey demekki...

2 yorum :

hobibox dedi ki...

Canım, bundan sonra;

http://hobibox.blogspot.com/

adresindeyim, beni buradan izlemeye alırsan çok sevinirim. Google ın bitmek bilmeyen sorunları yüzünden, taşınma gereği duydum, umarım beni burada da yalnız bıralmazsınız. Sevgiler

hobibox (Afet Ergü)

karabidikim dedi ki...

o nasıl güzel bir yumurta öyle mımmmmmmm canım çekti ama...