18 Haziran 2010 Cuma

Lanetli...



Bir masaldı senle hayatım. Sen bana fazlaydın. Ya da ben öyle sandım. Kimbilir belki de yanıldım, hislerime aldandım. Küçük gördüm kendimi, yetersiz hissettim sevgini. Devasaydın yüreğimde. Devleşiyordun her gün yanımda. Büyütüyordum seni yüreğimde. Kendimi korkutuyordum yalanlarımla.

Lanetli Rapunzelim...

Bir gülüşüne aldandım. Bir tatlı sözüne kandım.

Ahh ne kadar da çaylaktım. Sevgiye doyumsuzdum. Her hissettiğim yeniydi, farklı hissediyordum. Ve farklı olduğumu sanıyordum.

Ahh ne kadar da aldandım. Ben hep kendimi kandırdım. Yolumu yokuşlara sardım. Bir bitmeyecek sevda masalıydı yaşadığım beynimde. Oysa gerçekler can yakıcıydı tenimde.

Seviyordum delice. Bile bile gidiyordum cinnete. Şizofren aşktı bu belkide...

Kimbilir...

2 yorum :

Kısaca Fd dedi ki...

süper olmuş Cat.

cAt dedi ki...

teşekkürler fatih =)