5 Haziran 2010 Cumartesi

Kurabiye Canavarı

Sınav çıkışı yerle yeksan olan moralimi biraz olsun toparlamak uğruna bu koca ağızlı kurabiyeyi aldım. İlk görüşte bayıldığım suratına baktıkça aklımdan çok değişik şeyler geçmeye başladı.

Sanki ben onu yemeyecektim de o beni yiyecek gibi bir his peyda oldu içimde. Kocaman ağzına baktıkça içim bir  acayip olmaya başladı.

Gözleriyle yüzüme delici bakışlar atıyordu sanki.

Bir an tüylerim diken diken oldu. 
Paranoyaklığın da bu kadarı fazlaydı. 
Maksat muhabbet olsun diye azcık samimi olalım istedim, hadi dedim sen bana poz ver ben senin fotoğraflarını çekeyim seni bir günlük dahi olsa ünlü yapayım. 

Kabul etti ve işte bana verdiği pozlar.





Daha sonra ne mi oldu? 
Kırdım ortadan ikiye onu iki parçaya ayırdım sonrada afiyetle yedim çay eşliğinde. 

1 yorum :

P* dedi ki...

sınavlardan sonra tatlı ve alış veriş cidden bünyeye yararlı :)