18 Haziran 2010 Cuma

Karar- Kararsızlık Ve Bir Mutluluk

İçim kıpır kıpır... Sanki uçuyorum. Sebepsiz değil bu mutluluk. Kardeşim mezun oldu. Evet aynı sene okula başlamış olmamıza rağmen o hayat yarışında benden iki sene önde :)

bunun için üzülmeli miyim? Üzülmem gerektiğini düşünebilirsiniz. Ama kardeşlik kıskançlık barındıracak en son şey. Kardeşlik karşılıksız sevgiyi barındırıyor içinde. Hiç bir çıkar ilişkisinin olmadığı bir yerde kıskançlığın olmasını düşünmek bile insanı üzüyor.

Vee en önemlisi ailemizdeki ilkkk üniversite mezunu ooo olduuu :) Ve dahası da var evet evet dahası da var asistanlık teklifi aldı bir hocasından. Düşünebiliyor musunuz? Harika bir şeyyy :)

Bana yine yaz okulu yolları düştü... Hala ortalamamı 2,5 üstüne çekmeye çalışıyorum ve bir şekilde bunu başarmam gerek. Zor olacak. Bu sene oldukça yoruldum ama inanıyorum bunu başaracağım. O formasyona ihtiyacım var. O pedagojik formasyon saçmalığını ihtiyacım var. Geleceğim için bu oldukça önemli. Günden güne üniversiteli işsiz oranı hızla artıyor.

170tl tutuyor yaz oklu. Aslında gayet pahalı ama şöyle bir düşününce ileride bu paranın lafını bile edeceğimi düşünmüyorum. Hele ki harç param bunun üç katı onun yanında devede kulak kalıyor bu.

Hiç yorum yok :