10 Haziran 2010 Perşembe

Dün Bugün Yarın




Daha geçenlerde 'İçinden geçeni söylee kalırsa yazık olur dırı dır dım dıs tırı...'

Bir gün sonrasındaysa 'Bir şarkıya takılmışsan üstüne çökmüsse hüzün, kararmışsa gül gibi aydınlık yüzün dırıdırı dım dıs tırı dım dıs dım...'

Dün 'Ölüyorum yavaş yavaş, bu kez son durak'

Ve bugünnnn oh ohhh sağdan soldan dırı dım dıstırı dırır dırı dım dıstırı veeee en önemlisi bu duygusallık yüklü halimi anlatacak şarkı yukardaki widgetta saklı :D

Dinle bakayım pişman olmayacaksın :D

İnsanın bir günü bir gününü tutmayabilir. Zaten bir günün diğer gününle aynıysa ilerleme kaydedememişsindir. Bir yerden geliyor aklıma bu ama nerden geliyor hatırlayamadım. Aman yaaaa unutkanlıkta baş gösterdi yaaa rabbim sonumu hayır etsin.

Ha nerde kalmıştım benn evet evettt finaller bittii...... Oley oleyyy oleyyy zil takıp oynayabilirim şu an. Ve ben hayatım boyunca dans bile etmedim değil göbek atmak. O kadar mutluyum yani.


Daha bunun yaz okulu var. Onu da atlatırız inşallah.

1 yorum :

MOMOL dedi ki...

şarkı süperr =)
canım inş. yaz okulundan sonrada bu mutlulukta olursun, kolay gelsin sana...