18 Haziran 2010 Cuma

Değişim Rüzgarları

Biraz değişikliğe ihtiyacım var. Ama her değişikliğe ihtiyacım olduğunda yaptığım gibi saçımla başımla oynamayacağım bu sefer, değişim rüzgarları bloğumda essin istiyorum.

Mesela işe şu yukarıda blog başlığı yerine kullandığım resmi yeniliyebilirim, ya da daha farklı şeyler düşünebilirim. Ama şu bir son sınavımı da atlatayım daha fazla odaklanacağım bunun üzerinde. Şu an elimden gelen en iyi şey bu gördüğünüz.

Bir kaç gün içinde farklı seçeneklerle tekrar burada olacağım ve sizlerin yorumları benim için çok önemli olacak her zamanki gibi...

Neyse bugünlük bu kadar ben ders çalışmaya gidiyorum.

8 yorum :

SirEvo dedi ki...

Önce sınavları atlat da, blog değişimi kolay. :) Başarılar...

MOMOL dedi ki...

değişiklikler iyidir ;)

O.K.A.-Mavi Tutku dedi ki...

Değişim..aynı günde olmuş..
Değişim şart bazen..
İyi dersler..

jeliboncuk dedi ki...

1.ci güzelmiş kedicimm 3. cüde fena diğil:) Bu arada beyaz olsun, siyahı düşünme bile...

cAt dedi ki...

teşekkürler jeliboncuk =)

ebruli dedi ki...

1. beğendim ben...

Lazanya dedi ki...

4 ve 5 bence kesinlikle blog adına uygun. biraz renklenir sayfan hem. (: değişiklik iyi gelir. hatta yeni gelen TASARIM butonunu da kullanıp farklı şablonlara bakabilirsin.

Kısaca Fd dedi ki...

alttan 2. bence güzel