29 Haziran 2010 Salı

Çok Açım Lannn

Çok açım lann. Şu halimde önüme çiğ tavuk koysalar yerim. Midem o kadar boşki içine taş atsalar çın çın öter boşlukta o taş.... Hani allah vere o taşı bile hazmedecek durumdayım şu an. 

Buzdolabının önünde nöbet tutuyorum. Arada bir açıp dolabın kapısını, beklemekten hafif rengi beyazdan sarıya dönmüş az buçuk kurumuş bir parça peynirle göz göze geliyorum,  daha bir fazla guruldamaya başlıyor midem. Ellerimle sağından solundan sıkıştırıyorum belimi, sanki midemi elimle buruşturuyormuşum gibi.

Bu hareketle gurultunun kesileceğini sanıyorum. Yanılıyorum.

Lann cebimdee para da yok beş kuruş, gidip bişeyler alayım.

Döt gibi kaldım yalnız başıma evdeeeee. Açlıktan nefesim kokacak yakındaa...

Sonra gebereceğim, leşimi fareler basacak, benim çekemediğim ziyafeti, benim kaskatı vücudumla kendilerine çekecekler, kemirecekler, gözümü ,kulağımı...

1 yorum :

Mavi Balon dedi ki...

Kıyamam yaa, gel bize kıs, mantı var deepfrizde bolll sarımsaklı yapar yeriz. en azından nefesin açlık değil sarımsak kokar böylece... farelerde yanaşmaz sana evde..