20 Haziran 2010 Pazar

Bir Kelimeyle Ne Anlatabildiysem...

Uzun zaman oldu bloglar arası paslaşmayalı... Belki biraz işin cılkını çıkarabilirim. Ne zaman tam anlamıyla birşeyin hakkını verdim ki bunu sağlığıyla adam edeyim?

Tanrının Sopası C3Moi'den bu mim zımbırtısı.

Neyse kısa keseyim tek kelime olsun :)
  • Felsefem:  Ne?
  • Hayat: Acı.
  • Çocukluk: Şiddet.
  • Güneş: Beyaz ten.
  • Gözler: Hüzün.
  • Yıldızlar: Uzak.
  • Güzellik: Anlamsız.
  • Sevgi: Karşılıksız.
  • Aşk: Boşluk.
  • Müzik = Ben.
  • Dost: Daimi.
  • Para: Yok.
  • Zaman: Görece.
  • Kadınlar: Tilki.
  • Savaş: Erkek.
  • Ağlamak: Tuz.
  • Deniz: Huzur.
  • Ayna: Yansıma.
  • Hayal: Hikaye.
Şimdi sıra mim'i sağa sola serpiştirmeye geldi sıra. Bakalım kimler gelecek aklıma, Benay, İ.x.i.r, Mavi Balon, Mehbup, Neslim,Simsponge, Acemi Terzi,Ness veee Kısaca FD hepinize kolay gelsin :)

Bu kadar yeter heralde :)

Buyrun siz başlayın bakalım :)

5 yorum :

mehtap dedi ki...

kabulümdür:) güzel mimmiş:)

benay dedi ki...

güzel mimmiş kişisel blogumda cevaplarımı bulabilirsin canım hemen yazıyorum ve paylaşıyorum :)

cAt dedi ki...

:) seviyorum sizi.

İ.x.İ.r dedi ki...

En kısa zamanda elimden gelenin en iyisiyle cevaplayacağım sağol=))

Ness dedi ki...

Az sonra cevaplıycam.. dırıdırıımm :))