3 Mayıs 2010 Pazartesi

Rengarenk Balonlarım Vardı...

Rengarenk balonlarım vardı...
Hayallerim vardı küçücük yüreğime sığmayan...

Pırpır ederdi yüreğim her yeni adımda bakkala yaklaşırken.
Balon alırdım bir tane, güneşten çalmış olurdu rengini.
Uçmazdı belki ama şişirince, ama gülümserdi bana bakınca yüzüne =)

Hayallerim vardı küçücük yüreğime sığmayan...
Gökyüzünü feth edecektim, uçan halımla...

Kuşlar kıskanacaktı beni...

Rengarenk balonlarım oldu hep çocukken,
Rengarenk umutlarımın yanında.

Arada bir çocuklaşamayacaksan, yaşamanın ne anlamı kalırdı... Balon aldım bir hayli çok ve şişirdim onları sırf kendim için...

(fotoğraflar benim)

4 yorum :

Kısaca Fd dedi ki...

balon heralde çocukluğu en çok hatırlatan şeydir.Herkesin bir balonu olabilir çünkü ucuzdur.Sevincin fırsat eşitliine dönüştüğü bu güzel oyuncak ,patlamdan kaldığı sürece sahibini daha fazla kendisine bağlar.Hayatın kendisidir o.En alıştığın anda kaybedebilirsin.Sobaya yaklaşınca korkar.Sobaya değince gerilir.Patlayınca üzülür.Patlamayınca sevinirsin.Balon böyledir işte.Onu asla sonsuza kadar saklayamazsın.Senin olmaz sonsuza dek.Ama senindir.İçinde senin salyaların vardır.Başkası dokunmaz ona.Birine gıcık olduğunda seni yalnız bırakmaz.iki elinin baş ve işaret parmaklarıya bir olur dayanılmaz bir tizlikte ses çıkarır.Hep senin yanındadır bu anlamda.Ve bir çocuğun kaybettiği ilk şeydir balon.

bevren dedi ki...

Ne nefes varmış sende de!!! O kadar balonu nasıl şişirdin :)

Bu arada bu fotoğraf sunum tarzını iyiden iyiye benimsedin, altta büyük resim üst kısımda parça parça daha küçük resimler. Güzel duruyor bence. Haaa bir de fotoğraflarının bir kenarına bir imza at bence, nolur nolmaz çalan çok oluyor internette.

Profösör dedi ki...

Benim de türlü türlü mızıkalrım vardı. Onların hepsini sümüklü sokak çocuklarına dağıttım. yüzlerindeki tebessüme benzer bir ifadeyi hala vnımsıyorum.

cAt dedi ki...

bevren aslında doğru söylüyorsun çalınma ihtimali var bundan sonra tavsiyeni dikkate alacağım teşekkürler.

FD ilk kaybettiğimiz şey hep balonlarımız oluyor bir bayram dönüşü elimizden uçup gidiyor ya da bi sobanın kurbanı oluyor haklısın...

Profösör hiç mızıkam olmadı flüt çalmayı bile beceremezdim ben :(