2 Mayıs 2010 Pazar

Pardon Ama Ben Böyle Arkadaşlık Zihniyetine Sokayım

Bazı cümleler...
Bazı kelimeler, insanın canını yakıyor...
Hayır nankörlük etmiyorum.
Sadece bu biraz hüzün...
Arkamdan vurulmuş gibi...
Sırtımdan bıçaklanmış gibi...

Bir arkadaşımla finaller öncesi ders çalışacağız diye karar aldık. Herşey güzel falan ama günü belirlemedik.

Neyse ikimizin ortak bir arkadaşı var ve ders çalışacağımız arkadaş bu arkadaşa sırnaşıyor mu desem yılışıyor mu desem bilemiyorum. Ben açık açık sarkıyor ya da yavşıyor tabirini kullanmayı tercih ediyorum.

Bizim bu insan müsveddesi hatunu elde edecek yaa beni bir güzel sattı, gitti kızın dötüne kuzu kuzu yanaştı onla muhabbet ediyor... Kim dikkat etse ağzının suyunun yerlere kadar aktığını görecek ama dikkat eden yok işte benden başka. Ne yaptı etti uzunca bir müddet konuştu falan geldi yanıma ballandıra ballandıra anlatıyor. Hahayttt randevuyu koprattım falan cümleleri kuruyor. Ne randevusu dedim cevap aynen bu 'ders çalışalım ben seni çalıştırayım dedim o da peki tamam kuzum dedi bana'

Höö bu mudur randevu?

-Ee bi yerden başlamak gerek değil mi kızım hahaytt bee süperim çok zekiyim şerefsizim...

Biz ne zaman ders çalışcez lan?

-Hatunu ayarlayayım hele ondan sonra elbet çalışırız.

Hay ben senin ipinle kuyuya inen akıllının çarkına sıçıyım.

-Ne trip atıyon kız yoksa kıskandın mı?

Oğlum sen kafayı mı yedin yoksa beynin bacak arana indiğinden ne dediğini algılayamaz mı oldun? Lafını bilde konuş almıyım ayağımın altına!

-Tamam peki sustum.

Akıllı ol rezil etmiyim seni cümle aleme.


Pardon ama ben böyle arkadaşlık zihniyetine sokayım. Herkesi kendine yavşıyor sanan adamdan ne beklersin ki salak kedi. Bazı erkeklerin harbi beyni bacak arasında ve oksijen yetmezliğinden paso saçmalıyorlar.

2 yorum :

EBRULİ GÜNCE dedi ki...

Tüm suç yerçekiminin,eğer yerçekimi olmasaydı kan uçkurlarına gideceğine beyinlerine giderdi zavallıların.
Ne yapsınlar onlarada yazık,oksijensiz beyin bir yere kadar dayanıyor ama değil mi?

Leah dedi ki...

Kimsenin ipiyle kuyuya inilmiyor bebişim. Hele aklı uçkurunda olan birinin uçkuruyla hiçbir yerlere inilmez yani. Tek tabanca çalışmak hepsinden iyi. Laklak yapcak biri yok en azından iç sesinden başka. :D