2 Mayıs 2010 Pazar

Özgürlüğe Doğru...

Özgürlüğe doğru kanat çırpıyorum...
Her fersahta kendimi yeniyorum, kendimi yeniliyorum...
Bir saniye önceki benle bir saniye sonraki ben bir değil...
Sürekli değişiyorum.
Daha iyiye
en iyiye doğru yolum...
(fotoğraf kendi çekimim)

Not: İnsan izleyici sayısının artışını değilde azalışını görünce çok üzülüyor be hacım valla bak. Çok pis moralim bozuk şu an :( Ağlayasım var ama bu yüzden de ağlanır mı diyorum kendime.
Ben burada kafamı dağıtayım diye takılıyorum (yazı yazıyorum), kendime sorun bulayım, kendimi üzeyim diye değil...
Ama elden ne gelirrr üzüldüm işte...
Çocuğum gibi benim burası :( onca emeğim var burada kıyamam ki ben buraya :(

2 yorum :

Kısaca Fd dedi ki...

üzülme bence.Kimse senden bıktığı için ayrılmıyo.Bazıları hesaplarını kaptıyo.AmA eğer ben hesap kapatan bloggerlara da üzülüyorum diyosan orasını bilemem.O senin duyarlılığındır.Üzülme üzülme.Evet sinir bozucu bişey.KABUL.

cAt dedi ki...

doğru diyorsun aslında boşu boşuna kuruntulanıyorum.