8 Mayıs 2010 Cumartesi

My Playlist :)

Eskiden çoook çoook eskiden messenger kullanırdım ben arkadaşlarımla konuşmak için. Messengerin en çok paylaşım klasörünü severdim ben o zamanlar, çünkü dinlediklerimi sevdiğim insanlarla paylaşırdım o sayede. Gel zaman git zaman çalışmaz oldu o klasörler sonra sonra soğudum messengerdan, iyice kopardım bağlarımı en sonunda. Artık kullanmıyorum msn denen illeti ama hala dinlediklerimi çevremdekilerle paylaşma arzum depreşip duruyor. Paylaşnmazsam çatlarım zaten, bir şeyi dinlerken beğendiysem ve başkası bundan habersizse bu benim içime dert olur...

İşte paylaşacak kimseyi bulamayınca dinlediklerimi liste halinde buraya yazayım dedim. Genelde kadın vokalleri seviyorum ben. Heriflerin karga sesleri kulağımı tırmalıyor, ne yalan söyleyeyim hiç mi hiç ruhumu okşamıyor erkek sesi.

İşte burda playlistim netten falan dinleyin bir şekilde derim



1) Kiss me - Sixpence None The Richer
2)Bouncing Off Clouds - Tori Amos
3)I'll Kill Her - Soko
4)This Love (Will Be Your Downfall) - Ellie Goulding
5)Self İnflicted - Katy Perry
6)Sultanlar Aşkına - Can Atilla
7)Take me away - Natasha Bedingfield
8)One Two Three Four - Feist



Bir kaçı pek tanınmış değil ama dinlediğinizde seveceğinizden eminim ;) yoksa tavsiye etmezdim :)

Ay kendime, kendi zevklerime amma güveniyorum heee :)

Arada bir Can Atilla sırıtıyor ama şarkıyı söyleyen bir bayan vokal sorun yok yani yine :)

Haydi size iyi dinlemeler özleyin beni anacımmm :)


Şarkıları FD Sayesinde dinleyebileceksiniz :) bak bu hiç aklıma gelmediydi :D sağolsun yardımcı oldu bana FD :) işte şarkıları burdan dinleyin

Sixpence None The Richer - Kiss Me

Tori Amos - Bouncing Off Clouds


Soko - i'll kill her


Katy Perry - Self Inflicted


Natasha Bedingfield


Feist - One Two Three Fou



7 yorum :

paper doll.. dedi ki...

I'll Kill Her - Soko
buna bayıldım!! :)

Kısaca Fd dedi ki...

Valla ben de paylaşmayı seviyorum.Senin bu yazını görünce dedim benim de bi iyiliğim dokunsun.Bi kereliğine yardım edeyim bari :) Listeni blogunda dinleyebilsinler.Kodları ayarladım.Buradan İndir.Ctrl+A ile tamamını kopyala.Bu yazının altına yapıştır.Hadi kolay gele.Bak kendine iyi.

cAt dedi ki...

FD çok sağol beni çok mutlu ettin :)

Kısaca Fd dedi ki...

:) heh şimdi iyi oldu :) Ne dimek herzaman. :)

Her zaman mı? Yok yok her zaman değil :)

cAt dedi ki...

bundan sonrasını hallederim ben nasılsa olsa öğrendim sayende :)

Kısaca Fd dedi ki...

evet halledersin.Değiştireceğin yerleri biliyosun.AmA uyarayım.Bu postunu düzenlerken.Oluştur modunda açma.Yani açarsan çık kaydetme.Çünkü playerlar kayboluyo öyle olunca.Html modunda aç.ben bi keresinde sıfırdan yapmak zorunda kalmıştım :)

cAt dedi ki...

peki. çok çok sağol yardımların için.