7 Mayıs 2010 Cuma

Monoton Hayatım Sesleniyorum Sesime Gel

O kadar yorgunum ki hacı ne sen sor ne ben anlatayım. Evde oturup keyif çatmayı özledim. Gezip tozmaktan canım çıktı yemin ediyorum.

Bahçede oturup çiğdem çitlemeyi özledim hacım, yanında da demli bir bardak çay olacakki deyme o zaman benim keyfime...

Güneşin batışını izleyesim var huzur içinde...

Günlerdir orası senin burası benim gezmekten ayaklarıma kara sular indi onun üstüne birde sıcak yaktı kavurdu bünyemi, beyaz tenli olmak böyle zamanlarda daha bir kötü... Giydiğim askılı tshirtler yüzünden amele yanığı oldu omuz başlarım, kollarım, iman tahtam be... Ondan geçtim burnum soyuluyor yawww.. Güneş gözlüğü desen o daha beter gözlerimin çevresi beyaz geri kalan yer kırmızı kırmızı. Yani demem o ki bu bünye hızlı yaşamaya alışmamış be hacım monotonluğu özledim anlayacağın.

Bu arada İzmir Büyük Şehir Belediyesine büyük bir sitemim var. Belediye otobsüslerinde klimaları ne zaman çalıştıracaklar sorması ayıp? Hani demem o ki fazladan kentkart mı basacağız bu sıcaklarda? İlla biri bayılmalı mı sıcaktan nefessizlikten? Yeni araçlara pencere lüksünü bile çok gören araç üreticileri, hiç olmazsa klima denen aleti eklemişler bunlara ama kimse o klimanın ne işe yaradığını bilmiyor sankim! Geberiyordum be hacıı gezerken belediye otobüslerinde. Ter kokusu bir yandan sıcak bir yandan göt göte git öte tıklım tıkış ayakta seyehat etmekten şaftım kaydı beee!

Zaten hava sıcak, güneş dik açı iniyor beynimize zift sıcaktan kaynaşmış yavşamış erimiş yapışıyor ayakkabı altlarımıza yürü yürü bitmiyor yollar...

Gezmek güzel amma yorgunluğu ağır çıkıyor be hacım. Haydin kalın sağlıcakla... Ben dinlenmeye gidemeyyom okula gidecem gayri :(

Monoton hayatım sesleniyorum sesime gel...

Bu sene leyleği havada gördüm bacağı kırık tazı gibi geziyorum.

3 yorum :

elifin terazisi dedi ki...

Hayatın monotonlaşınca görürüm seni:)

Profösör dedi ki...

Ayçiçeği taze kavrulmuş olmalı çiğdem çıtlatmak için.

cAt dedi ki...

elif ablam özler miyim sence ayaklarımın sancısını özlerim kesinlikle :)

profösör nasıl yapılır çiğdem hiç bi fikrim yok ben sadece yeme taraftarıyım :)