29 Mayıs 2010 Cumartesi

Gerçekten Özledim.

Biliyorum okuyorsun yazdıklarımı... Ve bu yazımı da okuyacaksın diye umut ediyorum. Ki inşallah okursun.

Seni çok özledim... Ahh bu parasızlığın gözü kör olsun. Seni arayamamak var ya çok moralimi bozuyor.

Bazen keşke diyorum keşkee... Keşke Çiğdemim yanımda olsaydı da ona danışsaydım. Keşke yanımda olsaydı da fikrini sorsaydım.

Bazen bir yere yalnız gitmem gerekiyor. Yalnız bir yere gitmek insanı üzer mi? Beni üzüyor...

Bak şimdi Çiğdem olacaktı yanımda hem gezerdik hem gideceğimiz yere beraber giderdik diyorum.

Seni bazı zamanlar saatlerce beklediğim oldu hatta bu yüzden küplere bindiğim saçımı başımı yolacak hale geldiğim bile oldu, inkar etmiyorum ama yerin bende hep ayrı. Sende bunun farkındasın biliyorum.

Kendime güvenmediği zamanlarda hep bana destek oldun. Ne zaman başım sıkışsa soluğu yanında aldım. Ve ne zaman ağlayacak bir omuz arasam seni yanımda buldum. Şimdi çok uzaksın...

Özledim. Özlemek bu kadar acı verir mi? Veriyormuş demek.

Kardeşim gibiydin. Hala öylesin.

Ağlamak istiyorum!

Başım duvara yaslı, yüzüm duvara dönük.

Gözlerimden yaşlar akıyor kucağıma doğru... Nerdesin???

Çok uzaksın artık bana...

Özledim. Gerçekten özledim.

Lütfen artık mesafeleri aşalım ve görüşelim.

Seni Çoooooookkk Seven Arkadaşın Kedi...

2 yorum :

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Su gibi aksın zaman, sevgilerimle...

ebruli dedi ki...

çiğdem demekkkk