4 Mayıs 2010 Salı

Deli Kedi =)


Doğma büyüme izmirliyim... Hayatımın tamamı İzmir'den dışarıya çıkmadan geçti... Hatta bunu daha da abartabilirim evet eveeeettt bunu yapabilirim neredeyse İzmir'den dışarıya hiç çıkmadım diyebilirim :(

Fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Her ne kadar bazı insanların salak salak fotoğraf çekip zamanını öldürmesene demelerine rağmen (ki ülkemin insanı haksızca eleştirmeyi, boş yere konuşmayı, üfürükten maval okumayı sever) ben yine de fotoğraf çekmekten vazgeçemiyorum.

Şöyle bir söylememim bile var 'senin gibi başkalarının hevesini kırıp önlerine set çekeceğime anın önüne set çekerim anı yakalarım diyorum :)'.
Ne kadar doğru bir söylem orası tartışılır ama benim de savunma mekanizmam böyle işliyor :)

Sağlıcakla kalın.

Ben fotoğraf çekmeye gidiyorum :)


Sevgiler Deli Kedi =)

Not: Bevren dediğini yaptım olmuş mu :)

2 yorum :

jeliboncuk dedi ki...

tatlımm bevren ne dedi bilmiyorum ama bende nacizane bir görüşümü söyleyeyim fotoğraflarının bir köşesine sana ait olduğunu gösteren bir imza ekle. Yoksa heryerde fotoğraflarınla karşılasır birde kendisi çekmiş gibi davranan dengesiz tiplere rastlayabilirsin:s sevgilerimle:)

bevren dedi ki...

Bence güzel olmuş. Gerçi benim aklımdan geçen şöyle sağ alt tarafa ufak bir yazı şeklindeydi ama böylesi daha iyi. Ufak yazıyı kesip yada kapatıp gene kullanır kullanacak olan ama bu şekilde bayağı bi uğraşması gerekir :)

Bu arada fotoğraflar da çok güzel, eline sağlık ;)