25 Mayıs 2010 Salı

Çan Eğrisi?

Finaller yaklaşıyor, yaklaştı falan derken kapıya dayandı bile. Yumurta kapıya dayanınca not toplamaya çalışan ben soluğu fotokopicilerde aldım. Ama ateş pahası olmuş bir parça kağıt. On sayfayı geçmeyen bir notu çektirip, borcum ne kadar diye sorduğumda aldığım yanıt beni derin düşüncelere sevketti dün. Düşündüm, kaşındım matematikçiyim en nihayetinde, şöyle bir hesap yaptım ben okuyacağıma fotokopici dükkanı açsaydım harç paralarımla çoktan Tarkan'ın döndüğü köşeyi dönmüş, üstüne de milleti sollamaya başlamıştım bile.

Her neyse. karıncayla-ağustos böceği arasındak, anlaşmazlık yüzünden inekle, gezenti okulda çatışma halinde. Şekil aa benn. Anlamadım ben bu soruyu yaa bu nerden geliyor diye sorduğum soruya aldığım cevap 'aaaa çok basit ben biliyorum ama anlatamam uzun hikaye sonra bi ara anlatırım'. Ne zaman anlatırsın diye sormadım tabi, anlatırımdan kastı çan eğrisi var fingir fingir gezeceğine derse girip dinleseydin, allahın enayisi ben miyim serzenişiydi.

Neyse korkuyor muyum? Hayır demek isterdim ama çok pis korkuyorum anasını satayım. İçim içimi yiyor, ben de tırnaklarımı yiyorum. O kadar yedim ki tırnaklarımı karnım doydum diye tepiniyor.

Çok pis korkuyorum diyip duracağıma burada ben gidip ders çalışayım bari. Notlarım tam mıydı aceba? Ne bileyim aman yaaa...

Çan eğrisi vatana millete ve bana hayırlı olsun. Çocukken söylediğimiz bir laf geliyor aklıma söylesem mi aceba. Neyse lafın başını çıkardım sonu kalmasın kursağımda 'girdi kazma,moralini bozma'

4 yorum :

Neşetuana dedi ki...

bu çan eğirisi sistemi "altta kalanın canı çıksın" durumu gibi, saçma birşey.
Başarılar diyelim, ben de hep son gün çalışırdım:D öyle nasıl olduysa birincilikle bitirdim okulu.Son gün deyip geçmemek lazım, gece kağıtlarla kahvelerle tekrar yapın, azda olsa faydası oluyor=)

Profösör dedi ki...

Açıkcası ben anlayamadım. Hala jeton kullananlardanım ben.

elifin terazisi dedi ki...

Okulu bırakayım, fotokobici olayım diyen birileri bizim evde de var.
Başarılar:)

Leah dedi ki...

Finallerden tiksiniyorum! :(