19 Mayıs 2010 Çarşamba

Biraz Daha Konuşursan...

Biraz daha konuşursan seni boğabilirim... Evet bunu yapabilirim. Hiç öyle melül melül bakma sinirimi senden çıkarabilirim. Gelme üstüme. Çıkartma tepene. Tepelerim ona göre...

Yetti gayri. Tak etti canıma. Hep aynı terane. Kapa çeneni de azcık rahat edeyim.

Yok kapamayacaksan çeneni açtıracaksın benimde bayramlık ağzımı. Bak uyarıyorum. Kırk etti ikazım. Açarsam çenemi bekleyemezsin cümlelerimin bitimini. Bakk diyorummm sus diyorum. Kafamı ütülemeyi kes diyorum. Dinlemiyorsun.

Dinlemediğin gibi susmak nedir bilmiyorsun. İnci gibi diziyorsun düşünmeden aklından geçenleri. Koy ver gitsin olmaz öyle herşey.

Bir koyacağım suratının orta yerine şamarı o zaman susmamak neymiş göreceksin.

Bak asabiyete karşıyım ama sen kanıma giriyorsun.

Çıldırmak üzreyim haberin olsun.

Yeterrrrrrrrr!!!!!!!!
ALLAHINI seversen kess dırlamayı, vıdı vıdı etmeyi.

Banane ondan, bundan, şundan!
Banane elalemin karısından, kızından.
Banane elin oğlundan, burnu sümüklü yosmasından, oynak manitasından.
Tak etti canıma benden günah gitti!
Bir yürü de boyunu posunu görelim.

2 yorum :

Kısaca Fd dedi ki...

yorum yapmakta çok tereddüt ettim.Tokat yemek var işin ucunda :) Bu arada programları göndereyim bi daha rastlarsak.Bu kez bakamadım.Özür.

cAt dedi ki...

yok canım ne haddime sana tokat falan.
ayrıca şimdiden teşekkürler =)