28 Nisan 2010 Çarşamba

Dedikodu Miyavvvvv

Eve dönüş yolundayız arkadaşla konuşa konuşa otobüs duraklarına doğru yürüyoruz. Konuştuğumuz konu şu : 'mız mız nazlı kızlar'.
Konuşma balonlarını buraya yerleştiremeyeceğim en iyisimi dialog halinde yazayım.

-Hiç anlamıyorum şu hatunları, sözde ben de bir bayanım ama yapamıyorum naz. Ne o öyle küççük çocuk gibi sevgiliye mırlamalar, miyavlamalar sürtünmeler falan. Bunlar kendilerini öyle sevimli mi göstermeye çalışıyorlar? Hiç bana göre değil çok itici bile hatta.

-Ama öyle deme bak ikimizde sapız :D demekki öyle yaranılıyor bu erkek milletine. Ne demiş annelerimiz 'kadının akıllısı ampulü değiştiremedim diye ağlayandır'. Bunu demişler ki bir bildikleri var heralde.

-Gebersem de öyle birşey yapmam. Ne o öyle bir de salya sümük ağlayacak mıyım herifin karşısında. Iyyy hiç bana göre değil. Kendimi aciz hissederim öyle birşey yaparsam. Ne o öyle küççük bebek gibi... Ben alışmışım bir kere kendi başımın çaresine bakmaya, bir de ona yalvaracak mıyım onu yap bunu yap diye. Alimmallah çatı tamiri bile yaparım da herif müsveddelerinden yardım istemem.

-Kızım amma sabit fikirlisin hee illa sana ağla mızla demiyoruz ki azcık büyü büyü politik davranmayı öğren. Kadın dediğin işveli cilveli olur, hem naz yapar hem alttan alttan işini gördürür nasıl derler ona tereyağından kıl çeker gibi hissettirmeden yaptırcaksın işlerini enayinin ruhu bile duymayacak.

-Ne yani ben kendi işimi kendim yapıyorum diye bu seferde enayi ben mi oluyorum?

-Aynen öyle bu sefer enayi sen oluyorsun. Adam alışıyor rahata nasılsa hatun başının çaresine bakabiliyor diye yayıyor kıçını gel keyfim gel oluyor, ondan sonrada bir badak suyunu bile sen onun ayağına götürmeye başlıyorsun. Öğren bunları öğrenn.

-Yok anam bana ters suyu da bardağı da başına atarım ben yine sap kalır yalnız yaşarım. Bekarlık sultanlık. Bunu bilir bunu söylerim. Sen bunları biliyorsun da ne oluyor aha ben de yalnızım sen de... Eee durum öyleyken böyle ikimizde beceriksiziz o kadar :D

-Ha bak ben sana ne anlatacağım hani bu tarz kızlardan bahsediyorduk konu da açılmışken anlatayım yoksa içimde kalırsa çatlarım mazallah.

-He anlat bakalım neler yumurtlayacaksın yine.

-Ne yumurtlaması kızz sen de beni iyice dedikoducu kocakarı belledin.

-Ee öylesin zaten sadece görüntün genç ruhun yaşlı hahahahah :D

-İlla laf sokacaksın illa dimi uyuz ne olcak sus da dinle şurda heyecanlı birşey anlatacağım.

-Heyecanın batsın senin iyi mi... Dedikodunun heyecan olduğunu senden öğrendim. Du bakalım daha neler öğreneceğiz şu kısacık hayatımızda...

-Şu senin pek sevmediğin burnundan kıl aldırmayan kız var ya

-He varya?

-İşte o kız senin dibinin düştüğü oğlanı ayartmış.

-Zönk nasıl ne zaman off inanmıyorum yalan söylüyorsun.

-Yooo gayet ciddiyim geçen gün Karşıyaka'da el ele gezerlerken gördüm. Kız bir miyavlıyordu ki sorma valla sanırsın mart kedisi sırnaşık mı sırnaşık... Sana da kırk kez demiştim oğlan yılışık tiplerden hoşlanıyor senin gibi sözü bir özü bir kızlardan değil diye... Ama sakalım yok ki dinleyesin beni...

-He yani akşamımın içine ettin arkideşim sağol yani. İyi bir moral oldu dediklerin. Az biraz daha sıksan erkek Fatma diyeceksin bana...

-Onu bunu boşver de kaldık mı yine biz bize. Kızım zaten korkuyorum senden koca okulda bir beğendiğin o çocuk vardı onuda beğenmediğin kız aldı sen kesin lezbiyen olursun gari nasılsa önüne gelen kızın ardından laf atıyorsun, tam senlik durum hatta sen git bunları ayır oğlanı sepetle kızı al kendine hahahahytt :D

-Cıvıma cıvımaaa alırsam seni de haremime görürsün gününü uyuz. Hem bak şuralarda bir yerdeyse seri katil seni de hakkın rahmetine kavuştursun tam olsun boş boş konuşacağına binersin imamın kayığına benden ardında üç kulhu bir elham okurum bakarım dalgama...

-Sus kızz ağzından yel alsın o nasıl laf öyleeee!!! Duymayayım bir dahaaaaa! Aaaa sen şakaya da gelmiyorsun tamam sustum yok bundan sonra sana dedikodu falan. Zaten gecenin bir yarısı evde oluyoruz seri katil muhabbeti falan tırsarım ay ben!

-Miyavvvvvvv miyavvvvvvvvvvv... O kızdan farkın kaldı mı kızzz??? Hahahahyttt tırsakkkk...

Hiç yorum yok :