12 Nisan 2010 Pazartesi

Blog Ödüllerinden Küçük Bir Isırık.

Duymayan kalmadı sanırım BÖ'yü. Daha açık yazmak gerekirse 2010 Blog Ödülleri.
En iyi seçilmiyor aslında. En iyi diye birşey varsa o da hiç bir şey bana göre ya neyse.

Bu elmadan küçük bir parçayı kendime istediğimden ben de katıldım blog ödüllerine işte linkim http://2010.blogodulleri.com/frame/show/paranoyak-satirlar-347 . Oylarınıza talibim. Oylarsanız mutlu olurum oylamazsanız da canınız sağolsun (= haydin kalın sağlıcakla.

Ben vizelerimle cebelleşe durayım. Kaldı son iki. Ter sırtımdan şıpır şıpır damlıyor yeminle. Sabah akşam çalışıyorum dersem yalan olur. Yok efendim öyle oturup gecelerimi gündüze çevirmiyorum ders çalışacağım diye. Eskiden olsa sınavım kötü geçti diye oturur haftalarca yasla ağlardım ama artık akıllandım canım daha kıymetli koymuşum dötüne sınavın. Olmazsa olmuyor benim elimden gelen bu kadar. Zaten öyle yapınca olacağı varsa bile olmuyordu heyecandan. Bir de össden önce üniversiteye kapağı attın mı rahat edersin demişlerdi. Yalannnnn yemin ediyorum yalan.
Amacım insanları okumaktan soğutmak falan değil ama zor kardeşim okumak valla billa çok zor.

Şimdiki aklım olsaydı evlenirdim yeminle dayardım kocama sırtımı ohhh doğururdum çatır çatır iki-üç tane de çocuk, yapardım eviin temizliğini,yıkardım bulaşığımı, evimin hanımı olurdum.

Şaka tabi bu üstte yazdığım.

Ama üniversite hayallerinizi toz pembe kurmayın diye söylüyorum. Eğer okulunuzda çan eğrisi varsa not saklayacak en yakın arkadaşınız bile haberiniz olsun. Sonrasında imza olayı var siz imza atma desenizde yerinize imza atacak salaklar türeyecek. Hele bir de hoca yakalarsa kabak sizin dötünüzde patlayacak. Sınavlara üç-beş asistan girecek yere kaleminiz düşse eğilip onu almaya kalksanız kopya muamelesi göreceğiniz durumlar olacak. Sınıfa girdiğinde dötünü dönüp direk yazı yazmaya başlayacak hocalarınız olacak nasılsınız çocuklardan geçtim selam sabah bile vermeyecekler hatta. Yolda görse selam vermeyecek insanlar sınav zamanı elinizi ayağınızı öpecek vaziyete gelecek. Fotokopiye verdiğiniz paralar yüzünden ekonomik durumunuz çökecek. Hocalara yaltaklanananlar sınıfı geçecek. Notu kafasına gör veren hocalarınız olacak. Doğru cevaplarınız üzeri çizilerek görmemezlikten gelinebilecek. Saç renginize takan hocalarınız olacak...

Neyse ben bunu başka bir başlık altında devam ettireyim Haydin eyvallah ben ders çalışmaya gidiyorum şey pardon kahve içmeye yazacaktım elim sürçtü.

6 yorum :

Simsponge dedi ki...

oy verdim tabii, vermez miyim.
ben de katılcaktım ama isim vermek istemedim, seneye artık.

tugbatugba dedi ki...

canım sana vizelerinde başarılar...

Bery dedi ki...

Okumak zor değil yahu. tabii benim fikrim bu. okumak kadar keyifli bişe yok. "keşke şimdi üniversitede olsam" diyorum bazen.

şemiş, ben reel kimliğimde üye olup birisi için kullanmıştım oyumu. o yüzden üzgünüm :/ eğer ki senin aldığın oy biraz fazla ve bir oy bile gerekli ise değiştirebilirim oyumu. :)

cAt dedi ki...

simsponge çok teşekkürler :)

tugba bitti sonunda vizelerim yaşasın özgürlük :)

bery canın sağolsun maksat muhabbet zaten kazanamayacağımı biliyorum azcuk heyecan olsun dedim :D

BilgiBankan dedi ki...

Oyum sanadır kazanmayacağını bilenlerden biri de benim ama olsun sağol sen de beni oyladığın için :)

Adsız dedi ki...

Blogunuza anlamak için zevk. Yukarıdaki makale oldukça sıradışı ve ben gerçekten blogunuza ve ifade noktaları okuma zevk. Ben gerçekten, tipik bir şekilde tekrar görünür konusu içinde çok daha fazla yazılan gibi. Paylaşım için teşekkürler ... yazmaya devam!!