17 Mart 2010 Çarşamba

Moda-Makyajla İlgili Bu Yazı Okuyayım Deme Sakın!

Evet evett sonunda bunuda gördü bu blog ya ölsem de gam yemem. Kombin yapıyorum canlar kombin.

O ne mi demek? Kombine bilet değil tabiki de bildiğin kombin işte kolajımsı bişey. Saç jölesi gibi bir tabir değil mi?

Markalardan geçilmeyen kombinler. Matematik tabiriyle sonsuz para cennetine ihtiyaç duyan markalar...

Takip ettiğim üç-beş moda blogu var paylaştıklarını beğendiğim oldumu yorum falan yazarım. Amma velakin bazı bloglarda içim gidiyor yav bu moda bloglarını tutanlar milyarder falan mı yoksa senin benim gibi insan ama benden farklı olan yanlarını ben mi göremiyorum?

Bir gün bakıyorum kolilerle göz kalemi türüyor ana sayfada yeni yeni tazee tazee capcanlıııı daha beş saniye önce kapıdan girdi bende sizlerle paylaşayım istedim hemen çektim fotoları yükledim bloga. İyi güzel hoş çektin yayınladın lafım yok buna ama bir insanın kullanabileceği göz kalemi sayısı bir elin parmaklarını geçmezken hangi aklı beş karış havada insan evladı 50tane göz kalemine birden para verir?

Bir gün sonra çeşit çeşit gökkuşağından dökülmüşçesini renkli göz farları türüyor. Gözlerimi yedi yirmidört boyasam üç sene idare ederim ben o farlarla gel gelelim arkadaş kırk tane almış hemde cebi falan delinmemiş.

Sonra sonrasını yazacak moral kalmadı bende. Moral mi bırakıyorlar insanda.

Yazım acımtrak gelebilir. Maksadım fakirlik muhabbeti de yapmak değildir sadece inceden değinmek istedim.

Bilmediğim birşeyler varsa da açıklarsınız helalleşiriz.



1 yorum :

Adsız dedi ki...

bazıları markalarla anlaşıp hediye gelen ürünleri tanıtabiliyorlar.ama tabi hediye ürün yollanması için çok hit alan bi site olması lazım. çok hit alana kadar yazdığı ürünleri satın almadı mı? aldı muhtemelen. onlara nası para yetiştirdi? manyak mı? bilemiyorum. ama cidden yeni çıkan ürünleri takip eden, illa ki denemek isteyen bi insan türü var. incelemek lazım.