21 Mart 2010 Pazar

Mesaj Var Mesaj Ya Da Sms (Kısa Mesaj Servisi)






Bir mesaj geldi ve böyle başladı ufak görüş alış-verişi

-Kedi uyudun mu kızz?

--Yok hacım ya ne uyuması bu saatte gözüme uyku girdiğini gördün mü?

-Benim beyin kayışları koparmak üzre düşünmekten.

-- Ne düşünüyon yine?

-Kendimi sorguluyom ya düşününce davranışlarımın hangileri köylü olmamdan kaynaklanıyor hangileri zaten olması gereken şeyler ayırt etmeye çalışıyorum. Ama ayırt edemiyom artık.

-- Köylü ya da şehirli önemli olan insan olmak değil mi?Ben doğdum büyüdüm büyük şehirden çıkmadım hiç fark var mı senle benim aramada?

- Ama kedi ilişki kurduğum insanlarla aramda uçurumlar oluyor ki artık ben mi yanlış düşünüyorum diye kendime sormaya başladım. İki seçenek kalıyor geriye ya ben düşüncemi değiştireceğim ya da karşımdakine 'benim düşüncem bu , sana uymuyorsa güle güle' diyeceğim. Birincisini yapıp kabullenmek gururumu incitiyor. İkincisini yapsam ya gerçekten düşüncem yanlışsa? O zaman ne yapmalıyım ben?

-Cevabım biraz geç oldu ama kusruma bakma (yaklaşık üç saat sonra gece yarısı üç civarı) Ama sana şunu önerebilirim tercih etmen gereken senin doğrularınsa kaybın ne kadar büyük olursa olsun kendi içindeki sese kulak ver. Eğer bildiğini yapmazsan pişman olursun, pişman olmamak için kendi doğrularından şaşma sonucuna katlanması daha kolay olur.

Düşünceni değiştirmek ya da güle güle demek yerine niye seni sen olduğun için kabullenen biriyle iletişim kurmuyorsun? 2yarım bir bütün etmiyor hayatta ama paralel giden bir dostluk arkadaşlık aşk sevgi adı herneyse daha doyurucu oluyor...

-Geç de olsa inan bana çok yardımcı oldu çok sağol. (=

Paylaşmak istedim amacım arkadaşımı küçük düşürmek falan değil. insanların önyargılarını kırmak. Ben bir elmanın iki yarısıyız beraber bir bütün olduk palavralarına bugüne kadar hiç inanmadım hele hele hayatta matematik kurallarının geçtiğini hiç görmedim.

1/2+1/2= 1dir matematikte ama kanadı kırık bir kuş nasıl yalpalayarak uçarsa iki kanadı kırık kuşu bir araya getirin yalpalayark uçmayı bile beceremezler birbirlerine ayak bağı olurlar.

Ayrı ayrı bir bütün olabiliyorsa kendi içinde insan o zaman birbirlerine köstek olmak yerine destek olmayı başarır iki insan.

Bakın etrafınıza göreceksinizdir kendi içinde karakteri tam oturmamış insanların sorunlu ilişkilerini... Yenik tırnaklarımla ben de onlardan biriyim çünkü kendimi bildim bileli aynaya baktığımda hep keşkelerim oldu. Kendime bile itiraf edemediğim eksiklerim var. Ve bu yüzden yalnızım. Bir başlangıc yapacaksam yıkılmaya, yitip gitmeye mahkum olsun istemiyorum artık. Yoruldum kendimi yaralamaktan, sonu belli olan ilişkilerden.

Neyse çok konuştum az biraz susayım sağlıklı huzurlu mutlu kalın...



(şarkı: skillet - hero )

1 yorum :

Kısaca Fd dedi ki...

Çok anlamlı bir konnuşma...Mesajlaşmanın böyle güzel yanları var diyrek yukardaki konuyla alakalı olmayan sığ bir yorum yapmış olcam ama Allah'tan mesajlarınız için diyecek bir sözüm var..İki yaarının bir bütün olmasının..bir yarımın kendini öyle kabul etmesinden daha zor olduğunu düşünüyorum...hıh bak oldu bu.