16 Mart 2010 Salı

Google Analytics- Etiketler


Google'ın etiketleri neye göre nasıl değerlendirdiğini bilmiyorum. Ama bu etiket olayına kafayı takmış durumdayım bir şekilde öğreneceğim er ya da geç... Nasıl demiş büyüklerimiz geç olsun güç olmasın. Anamın karnında bilgisayar kullanmayı öğrenmediğim gibi bunu da sonradan öğrenebilirim elbet.

Ama yok ben yardımcı olurum diyorsan çekinme :))

İşte onca uğraş ve çabamdan sonra giriş anahtar kelimeleri olarak çıkan sonuç yukarıdaki ekran görüntsünde. Epi topu on anahtar kelimecik!

Az ama öz olsun :D bu bile beni mutlu etmeye yetiyor da artıyor :D

Google Analystic kullanıyorum bloğumu ilk açtığım günden beri. Tekil-çoğul ziyaretçi sayısından, hemen çıkma oranına, giriş anahtar kelimelerden, hangi site üzerinden bloğa geldiklerine kaar herşey en ince ayrıntısına kadar gösteriliyor.

Tavsiye ederim kullanmıyorsanız.

3 yorum :

elifin terazisi dedi ki...

Kuzum ben sana bi kurabiye yapayım bir de çay , sen öğren bana da öğret:)

cAt dedi ki...

çok güzel olur valla (=

HKutay dedi ki...

bir G.Analytics yazısı da benden olsun.. ;)