11 Mart 2010 Perşembe

Bu Yazı Çok Maddesel Oldu Gözüm.

Madde madde nefret ediyorum kendiden ve madde madde sıralıyorum bazen cümlelerimi numaralandırmadan...

Hayat koyuyor sıraya bir bir yaşananlarla...

Ders çalışmam gerek...
Not tutmam gerek.
Pascal'ı öğrenmem gerek.
Kendime açık renk bir pantolon almam gerek.
Para biriktirmem gerek...
Arkadaşıma telefon almam gerek.
Saçlarımı uzatmak istiyorum.
Saçımın eski halini özlediğimi farkettim.
Siyah saç bana daha çok yakışıyordu.
Kendime bakmam gerek.
Kendimi çok boşladım azcık gülümsemem gerek.
Kahveyi,kolayı,çayı azaltmam gerek.
Yediklerime dikkat etmem gerek.
Bıyıklarımı aldırmam gerek.
Yine kaşlarımın çarkına sıçtım onları düzeltmem gerek.
Tırnaklarımı kemirmeyi kesmem gerek.
Tırnaklarımı uzatıp manikür yapmam gerek.
Ağda olsa iyi olur, olmasa da sorun değil kış en nihayetinde şort giyecek değilim ya.
Elimde bulunun kitapları okumam gerek.
Dışarıya çıkıp biraz hava almam gerek.
Dünyayla barışmam gerek.
Çevremdeki insanlarla iki çift laf etmem gerek.
Sürekli suratım beş karış dolaşmamam gerek.
Halime şükretmeyi öğrenmem gerek.
Daha az yemek yemem gerek.
Çikolatayla muhabbetimi kesmem gerek.
Mutluluğu sadece çikolatada aramamam gerek.
Azcık yüzümü renklendirmem gerek.
Aldığım onca makyaj malzemesini kullanmam gerek.
Aldıklarımın çöpe gitmemesi gerek.
Yatıp kalkıp makarna yemeyi kesmem gerek yoksa duba gibi olacağım.
Sütü kakaolu değil sade içmem gerek ilerde kemik erimesi ihtimaline karşılık.
Kambur değil dik yürümem gerek.
Beş para etmez insanlarla selamı sabahı kesmem gerek.
Kendini bir bok sanan insanlara gerektiğinde cevap verebilmem gerek.
Beni söğüşleyen arkadaşımın zeytin yağı gibi üste çıkmasına göz yummamam gerek.
Beni arayıp buluşalım birşeyler yapalım diyen olursa bir daha ne zaman nerede buluşacağız dememem gerek isteyen arar söyler.
Kendime değer vermem gerek.
Enayi gibi hissedeceğimi millet enayi gibi hissetsin, dişe diş-göze göz demem gerek.
Annemle alışverişe gidip pazar arabasını yokuş yukarı çıkarmam gerek.
Eski sevgilimi gördüğümde görmemezlikten gelmem gerek yoksa salak yanlış anlıyor, umutlanıyor ifrit oluyorum.
Diğer eski sevgiliyi gördüğümde özgüvenim dibe vurmamalı, en nihayetinde o da benim gibi insan işiyor sıçıyor onunda iğrenç yanları var aynı ben gibi.
Orospu lafını lugatımdan silmem gerek.
Küfretmemem gerek.
Küfür dilin cilası falan değil.
Küfür sadece bayana yakışmıyor gibi laflar yerine küfür kimseye yakışmıyor densin istiyorum.
Küfrün cinsiyet ayrımı yoktur.


3 yorum :

bevren dedi ki...

Neleri yapman ve neleri yapmamam konusunda bir kararının olması çok güzel. Listen ne kadar uzun olsa da kararsızlıktan kötü olamaz. Ben böyle bir liste yapabilseydim herhalde bir kağıda yazar ve her yaptığım şeyin yanına bir tik atardım. Tamam yapması uzun sürecek olan maddeler var; para biriktirmek, saç uzatmak gibi. Ama eminim; zamanın nasıl geçtiğini anlayamadığım gibi bu listenin de ne çabuk tiklerle dolduğunu anlayamıyacam ;)

EBRULİİİ dedi ki...

hemen hmeen aynı şeylerr benim içinde geçerli yalnız ben zaten yemiyorum :D

beyazın istilası dedi ki...

cat, üzerime karabasan çöktü gibi oldu...
ben çok korkuyorum bu yapılacaklar listesinden...:)))
liste haline gelince zaten hiç yapamayanlardanım:(((